.

.

10 יחידות 3.175 * 2.2 ממ טיטניום ניטריד מצופה קרביד מקדחי נתב

10 יחידות 3.175 * 2.2 ממ טיטניום ניטריד מצופה קרביד מקדחי נתב

ILS 0.33

כמות
במלאי

מקצועי תעשייתי כרסום קאטר עם קשיות גבוהה וללבוש התנגדות, גבוהה חום התנגדות וקשיחות ציפוי ויטן טילן יכול לחתוך חומר קשיח, עמיד פי 3 מקרביד. יש טוב כרסום וחיתוך ביצועים, להבטיח את יעילות גבוהה של העבודה. חוזק כיפוף מספיק ועמידות בפני שחיקה, כרסום חריץ, חור וקצה הלוח, המשטח נקי, מסודר, ללא תקלות. חוזק גבוה, עמידות בפני כיפוף, עמידות בפני שבירה ובעלי תכונות פיזיקליות מצוינות, חיי כלי ארוכים. מקצועי תעשייתי כרסום קאטר עם קשיות גבוהה וללבוש התנגדות, גבוהה חום התנגדות וקשיחות. ציפוי ויטן טילן יכול לחתוך חומר קשיח, עמיד פי 3 מקרביד. יש טוב כרסום וחיתוך ביצועים, להבטיח את יעילות גבוהה של העבודה. חוזק כיפוף מספיק ועמידות בפני שחיקה, כרסום חריץ, חור וקצה הלוח, המשטח נקי, מסודר, ללא תקלות. חוזק גבוה, עמידות בפני כיפוף, עמידות בפני שבירה ובעלי תכונות פיזיקליות מצוינות, חיי כלי ארוכים. לפני השימוש, בדוק את העוצמה והקשיחות של כלי המכונה כדי לוודא שניתן להשתמש בקוטר הנדרש של חותך הטחינה על כלי המכונהקוטר : 3.175 ממציפוי : אלט סוג : מקדחי מעגלים מודפסים חומר : סגסוגת טונגסטן קובלטמפרט : קוטר שוק (סד) : 3.175 ממקוטר קצה חיתוך (סד) : 2.2 ממק אורך קצה חיתוך (סל) : 12.0 ממ אורך כולל : 38 ממ גודל חבילה : 10 יחידות במקרה הגנהמתאים חומרים : 1. מתכת, כלומר נחושת, אלומיניום2. אקריליק, ויניל, ניילון, שרף3. הערות פחמימות : 1. קצר יותר את אורך של כלי הארכת צ ' אק, טוב יותר, אם את כלי הארכת יותר, צריך כדי להפחית את מהירות או חיתוך כמות. כאשר חיתוך, אם חריג רטט נשמע להתרחש, בבקשה להפחית את מהירות וחיתוך נפח עד שהמצב משתפר.הוראות בטיחות : 1. את להב מוצר הוא לא להשתמש עבור אנשים תחת 18 שנים. הפריט הוא רק להשתמש עבור תעשייתי חיתוך לא מסוכן מאמר. גוף, בגדים ושונות אחרות לא צריך להיות ליד הסכינים בעבודה. השתמש בהתקני הגנה מתאימים לעיניים ולאוזניים במהלך הפעולה.

מאפיינים

Shank diameter (SD):
3.175mm
Cutting edge diameter (CED):
2.2mm
Cutting edge length (CEL):
12.0mm
Total length:
38mm
Pack size:
10 pcs in a protection Case
Suitable Materials:
1. Metal, i.e. Copper, Aluminum:
2. Acrylic, PVC, Nylon, Resin:
3. Majority of plastics :
4. Wood:
5. Fibre glass :
6. Carbon:
Notes:
1. the shorter the length of the tool extending chuck, the better, if the tool extending longer, need to reduce the speed or cutting amount.:
2. When cutting, if abnormal vibration sounds occur, please reduce the speed and cutting volume until the situation improves.:
Safety instructions:
1. the bladed product is not use for people under 18 years.:
2. the item is only use for industrial cutting not hazardous article.:
3. Body, clothes and other sundries should not be near the knives in the work.:
4. Use appropriate eye and ear protection devices during operation. :

מוצרים בקטגוריה