.

.

סולם צעד מתקפל נייד סולם שרפרף רב תכליתי עץ סולם מדרגות כיסא עם 2 צעדים לבית מתקפל לקפל ספריית מטבח משרד צעדים

סולם צעד מתקפל נייד סולם שרפרף רב תכליתי עץ סולם מדרגות כיסא עם 2 צעדים לבית מתקפל לקפל ספריית מטבח משרד צעדים

ILS 2.67

כמות
במלאי

*אנטי להחליק מחצלת : עץ רגליים לספק יציבות ולהגן על כל סוגים של רצפות, קטן בגודל, עם אנטי להחליק רגליים בתחתית, לעזור למנוע נזק לרצפה *גבוהה-איכות חומרים : זה 3-שכבה מתקפל שרפרף הוא עשוי באיכות גבוהה מוצק אורן עץ, אשר הוא מאוד עמיד ויכול להיות בשימוש על ידי לך ולמשפחתך במשך זמן רב. *מתקפל עיצוב : לחסוך מקום, קל לאחסון והובלה, עם החלקה תחתון דוושות בתחתית, בטוח ויציב, אין התקנה. *משטח חלק : שלנו שרפרפים כבר מלוטש ביסודיות ולהרגיש חלק למגע. כל הפינות והקצוות מלוטשים ומלוטשים היטב. עיצוב רב תכליתי : יכול לשמש כסולם, דוכן פרחים, שרפרף מתקפל, כיסא, כיסא בר, כיסא ביתי וכו'. -שרפרף עץ סולם שרפרף 2 צעדים תכליתי מתקפל שרפרף-מדפים סולם מטבח ביתי הספרייה כוללים : ☀מעשי, יפה, עמיד, בטוח ויציב ☀עשוי באיכות גבוהה מוצק עץ אורן, חזק מאוד ועמיד, אשר יכול לשמש אותך ואת המשפחה שלך במשך זמן רב ☀עיצוב מתקפל, לחסוך מקום, קלה לאחסון והובלה ☀יש בתחתית מונעת החלקה דוושת בחלק התחתון, אשר הוא בטוח ויציב, ללא התקנה מפרט : חומר : עץ מלא בגודל מורחב : 42*38*51cm קיפול גודל : 38*5*69.5 ס "מ משקל : 5 ק" ג שימו לב : 【1】בלבד כולל כיסאות, לא פריטים אחרים 【2】אנא שימו לב כי על פי תאורת ירי, קיבל את המוצר אולי קצת סטייה כרומטית 【3】את הגודל של המוצר באופן ידני ושקולה עשויים להיות מעט שונים מן המוצר בפועל, אבל זה לא ישפיע על השימוש החבילה כוללת : 1*שרפרף.

מאפיינים

Material:
solid wood
Expanded size:
42*38*51cm
Folding size:
38*5*69.5cm
Weight:
5 kg
Notice:
【1】Only includes stools, not other items:
【2】Please note that according to the ambient light shooting, the received product may have a little chromatic aberration:
【3】The size of the product is manually measured and may be slightly different from the actual product, but it will not affect the use:
The package includes:
1*Step stool :

מוצרים בקטגוריה