.

.

GVM RGB LED LED אור וידאו, תאורת צילום 800D עם בקרת אפליקציות, אור וידאו עבור סטודיו בחוץ YouTube, אור וידאו לוח LED

GVM RGB LED LED אור וידאו, תאורת צילום 800D עם בקרת אפליקציות, אור וידאו עבור סטודיו בחוץ YouTube, אור וידאו לוח LED

ILS 3.33

כמות
במלאי

עדכן מצבי סצנה מדמים : אור הווידיאו מדמה 8 סוגים של אורות הסצינה זה העשיר את סביבת הצילום שלך, כולל טלוויזיה, נרות, מכונית שוטר, ברק, פפראצי, דיסקו, מסיבה, נורה רעה. מערכת בקרה חכמה של APP : אור הווידיאו המצויד בפונקציית בקרת אפליקציות סלולריות, הורד את אפליקציית GVM בחנויות אפליקציות מרכזיות (כגון Apple Store/ Google Play. וכו ') נוחות לשליטה על הצבע והטמפרטורה המדויקים הדרושים לך. יעיל לצילום הווידיאו שלך. שתי דרכי פלט : המצב הראשון הוא המקום בו טמפרטורת הצבע היא בין 3200 K ל- 5600 K. המצב השני המאפשר להתאים את תפוקת הגוון ואת הרוויה בצבע של אדום, ירוק וכחול מ- 0% ל- 100% . מה שאומר שאתה יכול להתאים במהירות לסביבה הנוכחית עם ידית. RGB 800 D תמיכה במצב בקרת עבדים ובקרת עבדים : אתה יכול להגדיר אור אחד כמצב הראשי וכאורות GVM אחרים כמצב עבדים, שתוכל בקלות לשלוט על כל האורות עם ה- Master One. אפשרויות חשמל AC/ DC : תאורת לוח LED יכולה להשתמש בשני מצבים כדי לחשמל, באפשרותך להשתמש במתאם AC ו- F750/ 970 סוללה (לא כלולה) כדי לספק חשמל בחוץ או מקורה. האור מאומץ השבב האמריקני, ויש לו חיים של יותר מ 100000 שעות. הוא מעוצב עם מעטפת סגסוגת אלומיניום אווירית כדי לעזור ביעילות לאור LED כדי לפזר טוב יותר חום. עדכן מצבי סצנה מדמים : אור הווידיאו מדמה 8 סוגים של אורות הסצינה. זה העשיר את סביבת הצילום שלך, כולל טלוויזיה, נרות, מכונית שוטר, ברק, פפראצי, דיסקו, מסיבה, נורה רעה. מערכת בקרה חכמה של APP : אור הווידיאו המצויד בפונקציית בקרת אפליקציות סלולריות, הורד את אפליקציית GVM בחנויות אפליקציות מרכזיות (כגון Apple Store/ Google Play. וכו ') נוחות לשליטה על הצבע והטמפרטורה המדויקים הדרושים לך. יעיל לצילום הווידיאו שלך. שתי דרכי פלט : המצב הראשון הוא המקום בו טמפרטורת הצבע היא בין 3200 K ל- 5600 K. המצב השני המאפשר להתאים את תפוקת הגוון ואת הרוויה בצבע של אדום, ירוק וכחול מ- 0% ל- 100% . מה שאומר שאתה יכול להתאים במהירות לסביבה הנוכחית עם ידית. RGB 800 D תמיכה במצב בקרת עבדים ובקרת עבדים : אתה יכול להגדיר אור אחד כמצב הראשי וכאורות GVM אחרים כמצב עבדים, שתוכל בקלות לשלוט על כל האורות עם ה- Master One. אפשרויות חשמל AC/ DC : תאורת לוח LED יכולה להשתמש בשני מצבים כדי לחשמל, באפשרותך להשתמש במתאם AC ו- F750/ 970 סוללה (לא כלולה) כדי לספק חשמל בחוץ או מקורה. האור מאומץ השבב האמריקני, ויש לו חיים של יותר מ 100000 שעות. הוא מעוצב עם מעטפת סגסוגת אלומיניום אווירית כדי לעזור ביעילות לאור LED כדי לפזר טוב יותר חום. תכונות עיקריות אחרות : היא מגיעה עם תצוגה דיגיטלית LCD, מצבי בקרה מרובים, מערכת יציבות וסוג U מסתובב 360 מעלות כדי לשפר את הגדרות התאורה שלך.

מאפיינים

Model:
800D-RGB
LED Bead:
252 pcs,
Light angle:
120°
Voltage:
DC15V
Color Temperature:
3200K~5600K
Power Consumption:
40W
Size:
10. 6*10. 35*1. 57 inch
Package Content:
1 x 800D RGB Video Light 1 x soft diffuser 1 x barn doors 1 x power adapters 1 x power cables 1 x Handbag
Attention:
1. Do not look at the working light directly.
2. Do not cover the working light, ot it will avoid the product cooling to damage it.:
3. Do not place the Light at flammable items such as alcohol, gasoline or near volatile solvent.:
4. Do not place any liquid on the Light interior or fall into the Light. :
5. Power off when you finish using the Light in case of a fire. :
6. Carefully to move the Light in the case of dropping it down.:
Support:
GVM video lights come with 365 days free and refund within 30 days and GVM service team promise 24h customer service and email support.
NOTE:
GVM is a global leader in photography, video. We are committed to offering professional premium products that have been tested by expert photographers, video graphers, music lovers. Excellent value is belief of our brand, GVM LED Photography light can provide a better customer experience. It's not just a simple led video light, it is more seem an art work!

מוצרים בקטגוריה