.

.

נייד צוואר מאוורר, מיני חשמלי ידיים משלוח ללא להב מאוורר, טעינה נייד צוואר-תליית ארומתרפיה מאוורר, 3 מהירויות, קומפקטי

נייד צוואר מאוורר, מיני חשמלי ידיים משלוח ללא להב מאוורר, טעינה נייד צוואר-תליית ארומתרפיה מאוורר, 3 מהירויות, קומפקטי

ILS 82.90

כמות
במלאי

עיצוב עלים*מאוורר חשמלי מיני, פעולה שקטה מבלי להפריע, מתאים לבית ולמשרד העיצוב ללא להב יכול למנוע מעורבות שיער וחיתוך ידיים במהלך השימוש, והמנוע השקט אינו משפיע על השינה ועל מצב הרוח. פשוט לתלות זה נייד מאוורר על הצוואר שלך ואתה יכול משלוח שלך ידיים וליהנות את נוחות של מגניב רוח. *3 רמת רוח מהירות * תומך 3 מהירות התאמות, עם חזק רוח כוח, אשר יכול להיות מותאם כנדרש. יש שלוש רמות, רמת 1 הוא רך רוח, רמת 2 הוא טבעי רוח, רמת 3 הוא חזק רוח, אשר יכול לענות על הצרכים היומיומיים שלך. *עם שרוך מתכוונן עם חבל תלייה, קטן ונייד; עם מעמד, זה יכול גם להיות ממוקם על שולחן העבודה. את מיני מאוורר גם נועד עם סוגר, כך יכול לשים על שולחן, גם נוח לתלות על המותניים אם צריך. מאפשר לך ליהנות מגניב ומסוגנן. לתלות על המותניים אם צריך. מאפשר לך ליהנות מגניב ומסוגנן. חיי סוללה ארוכים וחיי סוללה ארוכי טווח, סוללה מובנית של 2000 מיליאמפר / שעה, המאוורר יכול להחזיק מעמד 3-8 שעות. נטענת צוואר מאוורר, נוח לטעינה באמצעות מחשב, טלפון סלולרי מטען, כוח בנק, מחשבים ניידים וכו'. *מגוון רחב של יישומים * תליית צוואר מאוורר חשמלי עם מובנה ארומה מפזר, מתאים לקניות, נסיעה, וכו'. מתאים למשרד, בית, קונצרט, ריצה, קמפינג, טיולים, חוף, חדר כושר, וכו'. לובש עלים תליית צוואר מאוורר יכול גם לעבוד וללמוד עם שקט נפשי וליהנות טבעי רוח. עיצוב עלים*מאוורר חשמלי מיני, פעולה שקטה מבלי להפריע, מתאים לבית ולמשרד. העיצוב ללא להב יכול למנוע מעורבות שיער וחיתוך ידיים במהלך השימוש, והמנוע השקט אינו משפיע על השינה ועל מצב הרוח. פשוט לתלות זה נייד מאוורר על הצוואר שלך ואתה יכול משלוח שלך ידיים וליהנות את נוחות של מגניב רוח. *3 רמת רוח מהירות * תומך 3 מהירות התאמות, עם חזק רוח כוח, אשר יכול להיות מותאם כנדרש. יש שלוש רמות, רמת 1 הוא רך רוח, רמת 2 הוא טבעי רוח, רמת 3 הוא חזק רוח, אשר יכול לענות על הצרכים היומיומיים שלך. *עם שרוך מתכוונן עם חבל תלייה, קטן ונייד; עם מעמד, זה יכול גם להיות ממוקם על שולחן העבודה. את מיני מאוורר גם נועד עם סוגר, כך יכול לשים על שולחן, גם נוח לתלות על המותניים אם צריך. מאפשר לך ליהנות מגניב ומסוגנן. לתלות על המותניים אם צריך.

מאפיינים

Item Type:
Fan
Material:
ABS
Weight:
Approx. 198g / 7oz
Voltage:
5V
Current:
1A
Power:
4W
Gear Position:
3 Gears
Battery:
2000mAh Polymer Lithium Battery (Built-In Battery)
Working Time:
3-8 Hours
Charging Time:
3 Hours
How to Use:
Long press to turn on the first level, the second to the second level, the third to the third level, and the fourth to turn off
Package List:
1 x Fan1 x Hanging Rope1 x USB Cable1 x Manual1 x Aromatherapy Sheet
Note:
Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.

מוצרים בקטגוריה