.

.

כלי סגסוגת סגסוגת Dolunto Reamer, Mohs reamer MT1/MT2/MT3/MT4 סטנדרטים בינלאומיים, גימור, מחסום, מחרטה מכנית

כלי סגסוגת סגסוגת Dolunto Reamer, Mohs reamer MT1/MT2/MT3/MT4 סטנדרטים בינלאומיים, גימור, מחסום, מחרטה מכנית

ILS 0.33

כמות
במלאי

חומר : סגסוגת סט מהדק את חומר העבודה כדי להיות חיובי. תהליך קיצוני, ידיו נאלצות להתאזן. כאשר התפטר מתפוצץ, לא ניתן להפוך את הפנייה, מכיוון שמספר פינתי אחורי, מקדח הפוך את להב השבב תלוי בין קדחת השיניים האחוריות לקיר החור, קיר החור יגרד; יחד עם זאת, קל ללבוש קנס. החבילה כלולה : 2 יחידים X רמרים. חומר : סגסוגת סט. מהדק את חומר העבודה כדי להיות חיובי. תהליך קיצוני, ידיו נאלצות להתאזן. כאשר התפטר מתפוצץ, לא ניתן להפוך את הפנייה, מכיוון שמספר פינתי אחורי, מקדח הפוך את להב השבב תלוי בין קדחת השיניים האחוריות לקיר החור, קיר החור יגרד; יחד עם זאת, קל ללבוש קנס. החבילה כלולה : 2 יחידים X רמרים. מפרט : חומר : סגסוגת סגסלאט חומר העבודה להיות חיובי. תהליך הזמנה, ידיו נאלצות להתאזן קיר חור, קיר החור יגרד; יחד עם זאת, קל ללבוש reamer.reamer השתמש, כדי לנגב נקי, מצופה בשמן, אגרוף הימנע מהקצה של בליטות. אריזה כלולה : 2 יחידות x רמרים : אנא אפשר שגיאות של 1-5 מ"מ עקב מדידה ידנית המוצגת בתמונות עשויות להיות המראה שונה במקצת על צג המחשב שלך מכיוון שמוניטורים אינם מכוילים את סמטה קדרן יש קשיות גבוהה ועמידות לספק גימור. חורים מגורמים יכולים להיות בעלי גודל וצורה מדויקים. זה משמש לעיבוד מלאכת יד ועיבוד חור. אידיאלי לחתוכי אור, עבודות שיקום, או סתם להגדלת חורים.

מאפיינים

Material:
alloy stee
Clamp the workpiece to be positive.:
Reaming process, his hands forced to balance.:
When Reamer quit, can not be reversed, because a rear corner reamer, Reamer reverse the chip blade tucked in between the back teeth reamer and the hole wall, The hole wall will scratch; at the same time, easy to wear reamer.:
Reamer used up, to wipe clean, coated with oil, boxing avoid bumps edge.:
Package included:
2pcs x reamers
Note:
Please allow 1-5mm errors due to manual measurement:
Item color displayed in photos may be showing slightly different on your computer monitor since monitors are not calibrated same:
The reamer has high hardness and durability to provide finishing. Reamed holes can be of precise size and shape.:
It is used for handicraft processing and hole processing. Ideal for light cuts, restoration work, or just for enlarging holes. :

מוצרים בקטגוריה