.

.

ג 'יוזרמי 50 סטים ערכת חיבור רהיטים, מ' 6 על 40 ממ ברגי דיבל בורג פקה, 15 ממ אגוזי נעילת פקה מתאימים לארון מגירת

ג 'יוזרמי 50 סטים ערכת חיבור רהיטים, מ' 6 על 40 ממ ברגי דיבל בורג פקה, 15 ממ אגוזי נעילת פקה מתאימים לארון מגירת

ILS 0.33

כמות
במלאי

תוכן החבילה : תקבלו 50 סטים לחיבור רהיטים, מחבר פקה 50, ברגי פקה 50 גודל המוצר : גודל אביזרי הפיקה הוא 0.5 מ" מ, גודל הדיבל הוא 0.75 "/ מ '6 על 40 מ" מ. חומר יוצא מן הכלל : ערכת חיבור הרהיטים בנויה מסגסוגת אבץ ופלסטיק, והמשטח מאמץ תהליך גלוון, עמידות בפני חלודה וקורוזיה, עמידות ארוכה. *מגוון רחב של יישומים* : נהדר עבור סוגים שונים של רהיטים, ארון, מגירת שידה, ארון ריהוט פנל. אנא בדוק את גודל לפני ההזמנה. 100% לקוחות מרוצים : ג ' יוזרמי מרגיש בטוח שאתה תאהב את המוצר שלנו, כי אנו נותנים את הכסף שלך בחזרה אם אתה לא מאושר עם הרכישה שלך בתוך 30 ימים. פשוט לפנות אלינו כדי לעשות את זה נכון. תוכן החבילה : תקבלו 50 סטים לחיבור רהיטים, מחבר פקה 50, ברגי פקה 50. גודל המוצר : גודל אביזרי הפיקה הוא 0.5 מ" מ, גודל הדיבל הוא 0.75 "/ מ '6 על 40 מ" מ. חומר יוצא מן הכלל : ערכת חיבור הרהיטים בנויה מסגסוגת אבץ ופלסטיק, והמשטח מאמץ תהליך גלוון, עמידות בפני חלודה וקורוזיה, עמידות ארוכה. *מגוון רחב של יישומים* : נהדר עבור סוגים שונים של רהיטים, ארון, מגירת שידה, ארון ריהוט פנל. אנא בדוק את גודל לפני ההזמנה. 100% לקוחות מרוצים : ג ' יוזרמי מרגיש בטוח שאתה תאהב את המוצר שלנו, כי אנו נותנים את הכסף שלך בחזרה אם אתה לא מאושר עם הרכישה שלך בתוך 30 ימים. פשוט לפנות אלינו כדי לעשות את זה נכון. אודותינו : המתמחה במוצרים ביתיים ומשרדיים, ג ' יוזרמי עובד על מספק מוצרים אמינים, איכותיים ומעשיים ללקוחות גלובליים. שביעות הרצון שלך היא בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו מקווים שתוכלו לנסות את המוצרים שלנו ג 'יוזרמי 50 סטים ערכת חיבור רהיטים, מ '6 על 40 מ" מ ברגי דיבל בורג פקה, 15 מ"מ אגוזי נעילת פקה התאמת פקה לארון ארון מגירה מפרט : צבע : כסף ושחור חומר : סגסוגת אבץ ופלסטיק גודל בורג פקה : 40 על 6 מ" מ / 1.24" (ח) גודל מחבר פקה : 14.45 " (ח) חבילה כוללת : 50 על בורג פקה 50 על מצלמת מחבר 30 ימים אחריות & אין סיכון רכישה אהבה לתת שלנו לקוחות משביע רצון מוצרים במחיר סביר ויש לי חווית קנייה נעימה אם יש לך שאלות על המוצר, אתה יכול לפנות אלינו באמצעות דואר אלקטרוני, אנחנו נפתור את הבעיה שלך בתוך 24 שעות בדרך כלל.

מאפיינים

Color:
Silver and Black
Material:
Zinc Alloy and Plastic
Cam Screw Size:
40 x 6mm / 1.75 x 0.24(H x D)
Cam Connector Size:
14.6 x 11.5mm / 0.57 x 0.45(H x D)
Package includes:
50 x Cam Screw:
50 x Cam Connector:
30 Days Warranty & No Risk Purchase:
Jiozermi love giving our customers satisfactory products at an affordable price and have a pleasant shopping experience:
If you have any questions about the product, you can contact us by email, we will solve your problem within 24 hours usually. Please give us a chance to solve any problems, thank you!:
If you are not satisfied with your purchase within 30 days for any reason, let us know and our products support unconditional returns. That's the Jiozermi :

מוצרים בקטגוריה