.

.

ניאון סימן הוביל רדאר רקטות בצורת אות מגדל קיר אמנות קישוט חג המולד חתונה חנות מועדון בני ילדים מתנת בית חדר דקור,רקטות

ניאון סימן הוביל רדאר רקטות בצורת אות מגדל קיר אמנות קישוט חג המולד חתונה חנות מועדון בני ילדים מתנת בית חדר דקור,רקטות

ILS 56.90

כמות
במלאי

[אור עד הבית שלך] חדר שינה קיר קישוט, מסיבת קישוט ניאון אור שלט ניאון מאיר את הבית שלך, הוסף רומנטי עם שלטי ניאון לד לקישוט הבית. תאורה צבעונית פנטסטית יוצרת רומנים נעימים ואפקטים של תאורה מהאגדות שהופכים את הסביבה יוצאת דופן, מה שהופך את החיים הפשוטים לצבעים ומעניינים יותר. [מגניב האור שלנו משתמש במערכת אלקטרודות מתקדמת במתח נמוך של 5 וולט, צריכת אנרגיה נמוכה וחיים ארוכים, שאינה מהווה סיכון לפגיעה באש או בזכוכית כאשר היא מעוצבת בחדר השינה של ילדיכם. [כוח כפול אפשרויות ניאון אורות שלטי ניאון הוא בשימוש נרחב חתונה, מסיבת רווקות, כלה אירועים, מסיבת יום הולדת ואירועים חגיגה אחרים, ממוקם על האח שלך או על השולחן שלך הוא אידיאלי המושך את העין בנוסף למסיבה שלך. * תיאורים אתהרצועת אור עמיד למים, מקור אור קר, בהירות גבוהה, חיי שירות ארוכים יותר.* עבה נחושת חוט, בטוח יותר ועמיד יותר! קל לתפעול, מחשב, טלפון נייד תקע, טעינת אוצר יכול לשמש.* תליית חור עיצוב : יש תליית חורים בשני הצדדים של את דוגמנות מנורת כדי למנוע ממנו להחליק כאשר תלייה.* מתנה מושלמת וקישוט * שימוש חדש משודרג באיכות גבוהה אקריליק חומר, זה הוא יותר עמיד, מתח נמוך, נמוך מתכלה, לא חם, ולא להיות פגום לאחר שימוש לטווח ארוך. אנו מבטיחים את איכות המוצרים שלנו.מפרט : סוג : אווירהמספר דגם : הוביל ניאון קיר סימנים מסיבת קישוט רדאר בצורת רקטהסוג פריט : לילה אוריםמקור אור : פלואורסצנטמתח : 5 וולט מקור כוח : דקחומר : פוליוויניל+אקריליקספק כוח : 3א / 2א סוללה (לא כלול) או יו אס בי (קו אורך 2 מ') גודל : רדאר : 39*27 סבבת : 42*32.5 דקההתקנה : קיר הרכבה או משלוח עמידבטוח וחיסכון באנרגיה : הוא עשוי מבר אור הוביל ואקריליק קרש גב, שהוא חיסכון באנרגיה וידידותי לסביבה, החלפת מסורתי שביר זכוכית ניאון אורות.אירועים ישימים : קירות, שולחנות, מדפים, משפחות, חדרי שינה, חדרי מגורים, מרפסות, חלונות, משרדים, בר, חדרי ילדים, מסעדות, מרפסות, מסיבות, מסיבות יום הולדת, חתונות,ארוחות ערב, וכו'.

מאפיינים

Type:
 Atmosphere
Model Number:
 LED Neon Wall Signs Party Decoration Radar rocket shaped signal
Item Type:
 Night Lights
Light Source:
 Fluorescent
Voltage:
 5V
Power Source:
 DC
Material:
PVC+Acrylic
Power Supply:
3AA / 2AA battery (not included) or USB (Line length 2 M)
Size:
Radar:
39*27cm
Rocket:
42*32.5cm
Installation:
Wall mountable or free standing
Safe and energy-saving:
It is made of LED light bar and acrylic backboard, which is energy-saving and environmentally friendly, replacing the traditional fragile glass neon lights.
Applicable occasions:
walls, tables, shelves, families, bedrooms, living rooms, balconies, windows, offices, bar, children's rooms, restaurants, porches, parties, birthday parties, weddings,dinners, etc.

מוצרים בקטגוריה