.

.

GHJ 100 נוריות LED המופעלות על סוללות אורות חג מולד על כבל ירוק כהה, אורות פיות חוט מקורה/חיצוני אורות פיות עם שלט

GHJ 100 נוריות LED המופעלות על סוללות אורות חג מולד על כבל ירוק כהה, אורות פיות חוט מקורה/חיצוני אורות פיות עם שלט

ILS 9.99

כמות
במלאי

מופעל על ידי 3 X סוללות AA (לא כולל) : ניתן להשתמש בכל מקום ובמיוחד במקומות מסוימים ללא ספק כוח בעזרת שלט מרחוק : אתה יכול לבחור בין 8 הגדרות תאורה, לעמעם את האורות ולהחליף את האורות בזיכרון טיימר : פעם במצב טיימר, שינוי המצבים מ- 1 עד 8 לא ישפיע על תוכנית העיתוי. אנא שימו לב הסרה או שינוי הסוללות ימחקו את כל ההגדרות הקודמות. קל לשימוש : בעזרת השלט הרחוק, אתה יכול לעבור בקלות בין מצבי תאורה, לעמעם את האורות ולהדליק ולכבות אותם. רק הקפד להסיר את הסרט מהמרחוק לפני השימוש והצביע עליו לכיוון מארז הסוללה. אטום גשם IP44 : מארז הסוללה ושאר ציון המים של החוט הם IP44, הוא יעמוד בגשם קל מספיק בקלות מבלי לגרום לבעיות כלשהן. מופעל על ידי 3 X סוללות AA (לא כולל) : ניתן להשתמש בכל מקום ובמיוחד במקומות מסוימים ללא ספק כוח. בעזרת שלט מרחוק : אתה יכול לבחור בין 8 הגדרות תאורה, לעמעם את האורות ולהחליף את האורות בזיכרון טיימר : פעם במצב טיימר, שינוי המצבים מ- 1 עד 8 לא ישפיע על תוכנית העיתוי. אנא שימו לב הסרה או שינוי הסוללות ימחקו את כל ההגדרות הקודמות. קל לשימוש : בעזרת השלט הרחוק, אתה יכול לעבור בקלות בין מצבי תאורה, לעמעם את האורות ולהדליק ולכבות אותם. רק הקפד להסיר את הסרט מהמרחוק לפני השימוש והצביע עליו לכיוון מארז הסוללה. אטום גשם IP44 : מארז הסוללה ושאר ציון המים של החוט הם IP44, הוא יעמוד בגשם קל מספיק בקלות מבלי לגרום לבעיות כלשהן. סט אורות מיתרים מסוגנן ורב -תכליתי זה מושלם להוספת נוצץ נוסף לחדר השינה, הסלון, הבר, החלון וחללים אחרים בתוך הבית ובחוץ. האורות מגיעים עם סך של 100 נורות LED ויש להם טווח של 8 אפקטים אור, כולם מופעלים על ידי שלט רחוק. הם מופעלים על ידי 3 X סוללות AA (לא כלולים) ויכולים להימשך עד 80 שעות כאשר משתמשים בסוללות חדשות. בנוסף ליצירת אווירה נעימה לביתכם, אורות אלה אידיאליים גם לאירועים מיוחדים כמו מסיבות יום הולדת, חתונות, פסטיבלים, חג המולד וחגיגות ליל כל הקדושים. מפרט : צבע אור : מספר לבן חם של LED : 100 LED אורך כולל : (החל מארוז הסוללה ל- LED האחרון) : 34.5 FEET אורך מארז סוללה ל- LED ראשון : 19.7 אינץ 'שטח LED : 4 אינץ' צבע : צבע סוללה ירוק כהה צבע צבע : משקל ירוק כהה : 8.

מאפיינים

Light Color:
Warm White
Number of LED:
100 LED
Total Length:
(from battery pack to the last led)
Length from Battery Pack to First LED:
19.7inch
LED Space:
4inch
Cable Color:
Dark Green
Battery Pack Color:
Dark Green
Weight:
8.1ounces
UP to 80 Hours Used by New Batteries(Not Included) :
Power:
3 x AA Batteries (Not Included)
Remote range:
26.3feet
8 Light Effects (activated by remote controller) :
1. Combination; 2. In Waves; 3. Sequential; 4. Slo Glo 5; Chasing/Flash; 6. Slow fade; 7. Twinkle/flash; 8. Steady on; 9. Off
Tips:
1. By pressing OFF and then ON, the previous or current mode will be selected:
2. How long the lights last depends on batteries (3 x AA batteries, not included). So we suggest you select high quality batteries. :
3. The timer function will work only when you switch to ‘TIMER’. (On the remote control) :
Package Include :
1 X String Lights with Battery Box:
1 X Instruction 1 X Remote Control:
Not Include the AA Batteries:

מוצרים בקטגוריה