.

.

מדוזה מנורת פנטזיה מדוזה לבה מנורה, מדוזה אקווריום אורות, צבע שינוי, מופעל, דקור לילה אור, מתנות גדולות לילדים

מדוזה מנורת פנטזיה מדוזה לבה מנורה, מדוזה אקווריום אורות, צבע שינוי, מופעל, דקור לילה אור, מתנות גדולות לילדים

ILS 0.67

כמות
במלאי

תאורה רגשית להרפיה ומדיטציה : זה עוזר לך להירגע ולהקל על המתח זה מרגיע מצב רוח אור יוצר מגרה ורגוע סביבת לילדים ומבוגרים תוך מתן מענג ומרתק נקודת המבט או תשומת לב. 7 אורות לילה שמשנים צבע : למדוזות העיצוב המדומה יש 7 אפקטים של תאורת לד שמשנים צבע, העשירים בצבע וניתנים לשינוי ליצירת אווירה יפה. תנועות מדוזה כמו בחיים הן כל כך מציאותיות שאתה תוהה אם הן נכונות. אקווריום : אקווריום המדוזות מצויד בכבל יו אס בי. צורתו היא גליל שקוף עם ריבוע שחור בתחתית. יכול להיות מופעל על ידי יו אס בי. - צילינדר : צורת האקווריום יוצרת צילינדר מושלם.5 ס מ (14 אינץ') גבוה ו 14 ס מ (6 אינץ') בקוטר. גודלו של האקווריום נועד להיות ממוקם בקלות על כל שולחן, שולחן, שולחן ליד המיטה או שטח פתוח. *מתנה ייחודית : בחירת מתנה גדולה עבור סקרן ילדים ואלה שאוהבים את אוקיינוס. תן מתנות לילדים, אמהות, אבות, נשים, בעלים, כולם אוהבים את המתנה הזו. מנורת המדוזות המונפשת מביאה חיים ימיים מדומים ותאורת לד צבעונית לכל חדר בו אתה מציב אותו.עושה מתנה מצוינת עבור כל מי שאוהב ים חיים או פשוט רוצה לעשות ייחודי עיצוב הצהרת. התנועה השקטה של מציאותי כמו בחיים מדוזה במכל עם מרתק צבע שינוי אורות יוצר יפה שלווה, שלווה ומרגיעה עמוק-ים אווירה אשר יכול לעזור להפחית מתח וחרדה.מפרט : - - - -שם מוצר : אור מדוזהחומר מוצר : שרירי בטן-גודל מוצר : 14*35.5*14 אינץ '-הספק מוצר : 2.5 וואט-מצב אספקת חשמל : כבל יו אס בי(כלול)-מתח מוצר : 5 וולט - - - מקומות : גן מרפסת, בר, חדר שינה, סלון, אולם תצוגה וכו'.*חבילת תוכן : אהיל, שתי מדוזה, כבל יו אס בי הוראות לשימוש1. השתמש ב-5 וולט לתקע2. נקו את הזיהומים באקווריום לפני השימוש. חבר את כבל יו אס בי ושפוך שוב מים נקיים. פני המים נמצאים במרחק של סנטימטר אחד מפי הבקבוק. להוסיף 3-6 טיפות של חומר ניקוי לתוך מים. לאחר זרועות של מדוזה הם מפולסים, לשים אותם במים ולסגור את המכסה. פשוט הפעל את המתג.*הערה : כאשר בשימוש בפעם הראשונה, יהיה הרבה בועות מחובר אל פני השטח של מדוזה, אשר עשוי לגרום מדוזה כדי לא לצוף בצורה חלקה. לאחר הבועות להיעלם לתקופה של זמן, זה יהיה לשחות בדרך כלל או שאתה יכול באופן ידני להסיר את בועות על פני השטח של מדוזה.

מאפיינים

:
Product Name
:
Product material
:
--Product size
:
--Product power
:
--Power supply mode
:
--Product voltage
:
--Places
♥Package content:
lampshade, two jellyfish, USB cable
♥Instructions for use:
1. Use 5V for plug:
2. Clean the impurities in the aquarium before use.:
3. Plug in the USB cable and pour clean water again. The surface of the water is about one centimeter away from the mouth of the bottle. Add 3-6 drops of detergent into the water.:
4. After the tentacles of the jellyfish are leveled, put them in the water and close the lid. Just turn on the switch.:
♥Note:
When used for the first time, there will be a lot of bubbles attached to the surface of the jellyfish, which may cause the jellyfish to not float smoothly. After the bubbles disappear for a period of time, it will swim normally or you can manually remove the bubbles on the surface of the jellyfish.

מוצרים בקטגוריה