.

.

QIILU 5 יחידות חותם חותם מקלות שעווה לאיטום כרטיסי הזמנה לחתונה וינטג '

QIILU 5 יחידות חותם חותם מקלות שעווה לאיטום כרטיסי הזמנה לחתונה וינטג '

ILS 0.33

כמות
במלאי

אידיאלי לקישוט מעטפות, חבילות, כרטיסי הזמנה, ומתאים לתחביב, פרויקטים של מלאכה, הזמנות לחתונה ומסיבות איטום שעווה זה ללא מקל, לאחר שנתקע על המעטפות, הוא לא ייצמד על חותמת החותם והתבנית תופיע בבירור. שעוות חותמת איטום מתאימה לאקדח דבק בגודל סטנדרטי, אבל אם אין לך את אקדח הדבק, אתה יכול לחתוך מעט ממנו ולהכניס אותו לכף המיוחדת, ואז לירות נר לחימום הכף, לאחר שהשעווה נמסה, שמירתו על המכתב או כרטיס ההזמנה. שעווה איטום צבעונית 10 צבעים שונים יכולים להיות לבחירה, הצבעים הם מאוד יפים ועדינים, פשוט בחר את הצבע שאתה אוהב. החבילה כלולה : 5 x מקלות שעווה איטום 10 צבעים אופציונליים : בורדו, שחור, לבן שנהב, ירוק בהיר, ורוד, סגול, אדום, ברונזה, זהב, כסף. אידיאלי לקישוט מעטפות, חבילות, כרטיסי הזמנה, ומתאים לתחביב, פרויקטים של מלאכה, הזמנות לחתונה ומסיבות 2. זה לא מקל, לאחר שנתקע על המעטפות, הוא לא ייצמד על חותמת החותם והתבנית תציג את Blorual3. מתאים לאקדח דבק בגודל סטנדרטי, אבל אם אין לך את אקדח הדבק, אתה יכול לחתוך מעט ממנו ולהכניס אותו לכף המיוחדת, ואז לירות נר לחימום הכף, לאחר שהשעווה נמס, מפיל אותה הלאה מכתב או כרטיס ההזמנה 4. 10 צבעים שונים יכולים להיות לבחירה, הצבעים הם מאוד יפים ועדינים, פשוט בחר את הצבע שאתה אוהב 5. החבילה כלולה : 5 x מקלות שעווה איטום 10 צבעים אופציונליים : בורדו, שחור, שנהב לבן, ירוק בהיר, ורוד, סגול, אדום, ברונזה, זהב, סילברספיזציה : תיאור : שעוות האיטום שלנו מושלמת לקישוט מעטפות, חבילות או כרטיסי הזמנה, זה קל מאוד לשימוש ויש לנו 10 צבעים שונים שיכולים להיות עבורך לבחור, פשוט בחר את הצבע שאתה אוהב. זה גם ללא מקל, לאחר שנתקע על המעטפות, הוא לא ייצמד על חותמת החותם והתבנית תופיע בבירור. אז זו באמת שעווה איטום מעשית, אם אתם זקוקים לאחד כזה, קדימה ובחרנו שלנו! תכונות : אידיאלי לקישוט מעטפות, חבילות, כרטיסי הזמנה ומתאימים לתחביב, פרויקטים של מלאכה, הזמנות לחתונה ומסיבות. זה לא -מקל, לאחר שנתקע על המעטפות, הוא לא ייצמד על חותמת החותם והתבנית תופיע בבירור. מתאים לאקדח דבק בגודל סטנדרטי, אבל אם אין לך את אקדח הדבק, אתה יכול לחתוך מעט ממנו ולהכניס אותו לכף המיוחדת, ואז לירות נר לחימום הכף, לאחר שהשעווה נמס, מפיל אותה הלאה כרטיס האות או כרטיס ההזמנה .

מאפיינים

Description:
Our sealing wax is perfect for decorating envelopes, parcels or invitation cards, it is very easy to use and we have 10 different colors could be for you to choose from, just choose the color you like. It is also non-stick, after being stuck on the envelopes, it won't stick on the seal stamp and the pattern will show clearly. So it is really a practical sealing wax, if you need one like this, come on and choose ours!:
Features:
Ideal for decorating envelopes, parcels, invitation cards, and suitable for hobby, craft projects, wedding and party invitations.:
It is non-stick, after being stuck on the envelopes, it won't stick on the seal stamp and the pattern will show clearly. :
Suitable for standard size glue gun, but if you don't have the glue gun, you can cut up little of it and put it in the special spoon, then firing candle to heating the spoon, after the wax is melting, dropping it on the letter or invitation card.:
10 different colors could be for you to choose from, colors are very beautiful and delicate, just choose the color you like.:
Specifications:
Condition:
100% Brand New
Material:
Wax
Color:

מוצרים בקטגוריה