.

.

נייד שד עיסוי מכונה רב תכליתי אנטי נפול חשמלי שד לעיסוי הרמת חזה להגדיל וטיפול 22.9.7

נייד שד עיסוי מכונה רב תכליתי אנטי נפול חשמלי שד לעיסוי הרמת חזה להגדיל וטיפול 22.9.7

ILS 2.00

כמות
במלאי

לפני הפתיחה, נא לשים לב " 1 " סימן על המכסה וליישר שתי נקודות באמצע; ואז להפוך את כיוון של סיבוב של "1" סמל חץ "כבוי" כדי ליישר עם את "כבוי" אופי; כאשר את "1" סמל מיושר עם המילה "כבוי", המכסה ניתן לפתוח ישירות שד עיסוי יש 2 הילוכים של כוח הם מתכווננת, כדי להאיץ שד גוף זרימת,לקדם שד פיתוח, עיצוב יפה חזה. אתה יכול לווסת אותו על פי הצרכים, פעולה פשוטה. לעיסוי רב תכליתי, מתאים לחלקים מרובים כגון שד, בטן, רגליים, רגליים, גב, זרועות, להאיץ את זרימת גוף, לשפר את ההורמונים נשיים, כל יכול לשמש בקלות. משפר השד דק במיוחד וקל משקל, מופעל על ידי 3 סוללות (לא כלולות), קל להחלפה, בטוח ומאובטח. קטן ונייד, נוח לנשיאה בנסיעות עסקים, זה לעיסוי אספקת אתה בכל מקום שימוש. עיסוי רטט, עיסוי פיזי של החזה, לעזור לעצב מחדש את עקומת החזה המושלמת, לשפר את גמישות השד, ולהפוך את השדיים מלאים ומלאים, כדי לארגן את החזה ביעילות מבלי לבצע ניתוח. מפרט : סוג פריט : עיסוי שדחומר : מצב אספקת חשמל : 3 סוללות (לא כלול) רשימת חבילה : 1 לעיסוי שד חשמלי;הערה : 1. אין להשתמש במכונה זו בזמן השינה. נשים בהריון, ילדים, אנשים עם פגיעות ראש או מחלות אחרות צריכים להשתמש במוצר זה בעצת רופא. אם אתה מרגיש אי נוחות במהלך שימוש, בבקשה להפסיק את הפעולה באופן מיידי. כאשר הסוללה נמוכה או המכונה הוא לא בשימוש במשך זמן רב, בבקשה להסיר את הסוללה כדי למנוע נזק למכונה בשל סוללה נוזל. נא לא להשתמש ישן וחדש סוללות יחד. כאשר ניקוי, אנא לנגב עם מטלית יבשה, וזה אסור לשטוף עם מים. בעת אחסון, אנא להתרחק מילדים ואש מקורות כדי למנוע סכנה.

מאפיינים

Item Type:
Breast Massager
Material:
ABS
Power Supply Mode:
3 x AAA Batteries (Not Included)
Package List:
1 x Electric Breast Massager;:
Note:
1. Do not use this machine while sleeping. :
2. Pregnant women, children, people with head injuries or other illnesses should use this product under the advice of a doctor. :
3. If you feel any discomfort during use, please stop the operation immediately. :
4. When the battery is low or the machine is not used for a long time, please remove the battery to avoid damage to the machine due to battery fluid. :
5. Please do not use old and new batteries together. :
6. When cleaning, please wipe with a dry cloth, and it is forbidden to wash with water. :
7. When storing, please keep away from children and fire sources to avoid danger. :

מוצרים בקטגוריה