.

.

Yfqhdd פרמיום שרף שיש -אמבטיה אחסון אמבטיה מגש יהירות קוסמטיקה מארגן פרפיום לאמבטיה לשטוף טנק

Yfqhdd פרמיום שרף שיש -אמבטיה אחסון אמבטיה מגש יהירות קוסמטיקה מארגן פרפיום לאמבטיה לשטוף טנק

ILS 174.72

כמות
במלאי

איכות פרימיום - שרף פרימיום, פינות מעוגלות ומשטח מלוטש מגנים לתכשיטים היקרים שלך או לחיוניים אחרים הוא יציב ועמיד, אטום למים, חסין שריטות וקל לניקוי. אלגנטי - צביעת השיש הופכת אותה למיוחדת וקלאסית להיות קישוט נהדר בחדר שלך. חיסכון בחלל - המגש יכול לעזור לך לארגן בצורה מסודרת את התכשיטים שלך כמו עגילים, טבעות, צמידים, שרשראות וכו ', או קוסמטיקה כמו שפתון, בושם, אבקה לחוצה, אמולסיה ועיקרי יהירות אחרים. שמירה על החלל שלך מסודר. מגש מקשה אחת, הצלחת כולה מאמצת עיצוב עבה יותר והמוצר נוצר באופן אינטגרלי כדי להימנע ממבוכה של כף הרגל. מפרט : חומר : Resincolor : לבן, צהוב, שחור גודל : בערך.02inchmultiuse - בהתאם לצרכים האישיים שלך, זה יכול לשמש במיכל אסלה, אגן שטיפה, חדר אמבטיה, שולחן יהירות, שולחן ליד המיטה, מטבח ומקומות אחרים שאתה רוצה. הוא מתאים גם לצמח עציצים קטן ופריטים דקורטיביים אחרים כדי לשמור על מסודר. איכות פרימיום - שרף פרימיום, פינות מעוגלות ומשטח מלוטש מגנים על תכשיטים יקרים שלך או לחיוניים אחרים. הוא יציב ועמיד, אטום למים, חסין שריטות וקל לניקוי. אלגנטי - צביעת השיש הופכת אותו למיוחד וקלאסי להיות קישוט נהדר בחדר שלך. חיסכון במרחב - המגש יכול לעזור לך לארגן בצורה מסודרת את התכשיטים שלך כמו עגילים, טבעות, צמידים, שרשראות וכו ', או קוסמטיקה כמו שפתון, בושם, אבקה לחוצה, אמולסיה ועיקרי יהירות אחרים. שמירה על המרחב שלך מסודר. מגש חתיכה אחד, הצלחת כולה מאמצת עיצוב עבה יותר והמוצר נוצר באופן אינטגרלי כדי להימנע ממבוכה של נופלת כף הרגל כיול צבע של כל צג בודד. אנא אפשר סטייה במדידה מעט עקב מדידה ידנית. גאדג'טים של חדר בית.

מאפיינים

Material:
resin
Color:
White , Yellow , Black
Size:
approx. 29x10.5x2.6cm/11.42x4.13x1.02inch
Multiuse - According to your personal needs, it can be used in toilet tank, wash basin, bathroom, vanity countertop, bedside table, kitchen and other places you want. It also suits small potted plant and other decorative items to keep organized.:
Premium Quality - Premium resin, rounded corners and sleek surface are protective to your precious jewelries or other essentials. It is sturdy and durable, waterproof, scratch-proof and easy to clean.:
Elegant - The marble coloring makes it unique and classy to be a great decoration in your room.:
Space Saving - The tray can help you neatly organize your jewelry like earrings, rings, bracelets, necklaces etc., or cosmetics like lipstick, perfume, pressed powder, emulsion, and other vanity essentials. Keeping your space tidy.:
One-piece tray, the whole plate adopts a thicker design, and the product is integrally formed to avoid the embarrassment of the foot falling.:
Package Includes:
1 Piece Bathroom Vanity Tray:
Note:
Color might be slightly different due to the color calibration of each individual monitor.
Please allow slightly measuring deviation due to manual measurement.:
Bathroom Gadgets :

מוצרים בקטגוריה