.

.

מאפרה של הולפו, עץ עמיד וסיגריות מפלדת אל חלד מגש אפר, הוכחת רוח קלה לניקוי עם אוניית מכסה חדשנית סיגריות אטומות לרוח

מאפרה של הולפו, עץ עמיד וסיגריות מפלדת אל חלד מגש אפר, הוכחת רוח קלה לניקוי עם אוניית מכסה חדשנית סיגריות אטומות לרוח

ILS 52.90

כמות
במלאי

חומר עמיד : מאפרה מעץ בעל רירית נירוסטה עיצוב טבעי ואלגנטי הופך אותו למודרני ומסוגנן מאוד, שניתן להתאים אותו באופן מושלם לכל קישוט. איזון מיקום : מאפרה קומפקטי שאינו מחליק עיצוב תחתון של מגש האפר של הסיגריות מקל על הצבת השולחן בהתמדה. קל לניקוי : מגש אפר רירית פנימית ניתנת להיתקף יכול לרוקן בקלות את האפר וקל מאוד לניקוי. עיצוב הוכחת רוח : מאפרה אטום לרוח יש מיכל מכסה הוא עמוק וגדול מספיק כדי לאחסן בדלי סיגריות רבות ולהכניס את האפר לתוכו כדי לבודד את ריח בדלי הסיגריות. מתנה מושלמת : Athray היא מתנה מושלמת לכל סוג של מעשן, וחובה לכל מארח מסיבות. חומר עמיד : מאפרה מעץ בעל רירית נירוסטה. עיצוב טבעי ואלגנטי הופך אותו למודרני ומסוגנן מאוד, שניתן להתאים אותו באופן מושלם לכל קישוט. איזון מיקום : מאפרה קומפקטי שאינו מחליק עיצוב תחתון של מגש האפר של הסיגריות מקל על הצבת השולחן בהתמדה. קל לניקוי : מגש אפר רירית פנימית ניתנת להיתקף יכול לרוקן בקלות את האפר וקל מאוד לניקוי. עיצוב הוכחת רוח : מאפרה אטום לרוח יש מיכל מכסה הוא עמוק וגדול מספיק כדי לאחסן בדלי סיגריות רבות ולהכניס את האפר לתוכו כדי לבודד את ריח בדלי הסיגריות. מתנה מושלמת : Athray היא מתנה מושלמת לכל סוג של מעשן, וחובה לכל מארח מסיבות. מפרט : סוג פריט : חומר מאפרה : עץ + משקל נירוסטה : בערך.4oz גודל המוצר : בערך.8in בקשה : מאפרה זו היא מתנה נהדרת לכל מעשן או שאינו מעשן. זה מתאים מאוד לשימוש בטרסות, בתים, משרדים, מסעדות, מלונות וברים רשימת חבילות : 1 x מאפרה 1 x בסיס 1 x הערה ראשונה : 1. אנא אפשר שגיאה של 1-2 ס"מ עקב מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך. המסכים אינם מכוילים זהים, צבע הפריט המוצג בתמונות עשוי להראות שונה במקצת מהאובייקט האמיתי. אנא קח את האמיתי כסטנדרט.

מאפיינים

Item Type:
Ashtray
Material:
Wood + Stainless Steel
Weight:
Approx. 210g / 7.4oz
Product Size:
Approx. 10.4x4.5cm / 4.1x1.8in
Application:
This ashtray is a great gift for any smoker or non-smoker. It is very suitable for use on terraces, homes, offices, restaurants, hotels and bars
Package List:
1 x Ashtray:
1 x Base:
1 x Top Cover:
Note:
1. Please allow 1‑2cm error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:

מוצרים בקטגוריה