.

.

Bling Butterfly Clip Clit

Bling Butterfly Clip Clit

ILS 1.33

כמות
במלאי

【חומרים איכותיים】 : קליפ האוורור של Bling Butterfly Car Vent עשוי סגסוגת עמידה עם בלינג ריינסטון , איזה קסם קישוט פנים מקסים לרכב קל להתקנה לשקע האוויר לרכב כדי לקשט את המכונית ניתן להתקין כל חבילה של מטהר אוויר מכוניות קריסטל על כל פתחי האוורור של מכוניות כדי ליצור גודל אוונגרדי ואווירה קרירה , כאשר הריח מתפוגג , סוגים אחרים של טבליות ניחוח ניתן להחליף。. 【כולל】 : תפאורה מכונית חמודה זו לנשים מעוצבת על ידי פרפר יהלומים, מעוטר באבני חן, התאמת פרפרים עם שלושה פרחים קטנים בצבעים שונים , חמודים ויפים, ומרגיעה אתכם בהדרגה ומביאה מצב רוח נעים. אביזרי Bling של מכוניות פרפר קריסטל ייחודיות הופכת לקישוט אטרקטיבי עבור מרחב האישי או העבודה שלך. 【עיצוב מסוגנן】 : אביזרי אוורור אוויר של Bling Car מעוצבים עם צורה חיה ואטרקטיבית, אבני החננים של Bling משובצות בקישוטים מוסיפים מעין קסם ובוהק במכוניתכם, קישוט האוורור האווירי המעודן הזה מעוטר באבני חנון, חמוד ויפה , יאיר כל רכב עם קסם ובלינג, וירגיע אותך בהדרגה ומביא מצב רוח נעים. קסם קישוט הפנים של פרפר -מכוניות מקסים מוסיף תחושת יופי, דרך נחמדה לעדכן את פנים המכונית שלך. 【קל להתקנה : : פשוט פתח את החבילה, הכניסו את טבלית הארומתרפיה לחריץ, חברו את התכשיטים של החריץ, הקליפ ותכשיטי הפרפר, ואז הכנסו מטהר אוויר של מכונית הפרפר לצריכת האוויר של הרכב שלכם, השתמשו בזרימת אוויר כדי להפיץ ניחוח היטב ברחבי הרכב , אין צורך בסוללות או כוח חיצוני , הופך את המכונית שלך להרמונית יותר, יפהפיה וארומטית , הם זורחים באור השמש. 【יישומים רחבים】 : קליפ אווירי קליפ קליפ אאוויר שקע קליפ קליפ מכונית מטהר אוויר אווירי אוויר, מתאימים לתפקוד האוורור ולקישוטים, ותוכלו גם למרוח אותם על מקומות אחרים, כמו מזגן ביתי, מזגן משרד, גינון או מסיבה קישוטים , קל לתפעול , יש להם גדלים מתאימים, כך שהם לא יחסמו את פתחי האוורור, יביאו ארומה וגימור מסוגנן לרכב שלך , הפרפר של בלינג ריינסטון מקסים מתנת קישוט נחמדה לחברים או למשפחה。. 【חומרים איכותיים】 : קליפ האוורור של Bling Butterfly Car Vent עשוי סגסוגת עמידה עם בלינג ריינסטון , איזה קסם קישוט פנים מקסים לרכב קל להתקנה לשקע האוויר לרכב כדי לקשט את המכונית. ניתן להתקין כל חבילה של מטהר אוויר מכוניות קריסטל על כל פתחי האוורור של מכוניות כדי ליצור גודל אוונגרדי ואווירה קרירה , כאשר הריח מתפוגג , סוגים אחרים של טבליות ניחוח ניתן להחליף。. 【כולל】 : תפאורה מכונית חמודה זו לנשים מעוצבת על ידי פרפר יהלומים, מעוטר באבני חן, התאמת פרפרים עם שלושה פרחים קטנים בצבעים שונים , חמודים ויפים, ומרגיעה אתכם בהדרגה ומביאה מצב רוח נעים. אביזרי Bling של מכוניות פרפר קריסטל ייחודיות הופכת לקישוט אטרקטיבי עבור מרחב האישי או העבודה שלך. 【עיצוב מסוגנן】 : אביזרי אוורור אוויר של Bling Car מעוצבים עם צורה חיה ואטרקטיבית, אבני החננים של Bling משובצות בקישוטים מוסיפים מעין קסם ובוהק במכוניתכם, קישוט האוורור האווירי המעודן הזה מעוטר באבני חנון, חמוד ויפה , יאיר כל רכב עם קסם ובלינג, וירגיע אותך בהדרגה ומביא מצב רוח נעים.

מאפיינים

Premium Interior Bling Car Accessories - bling car air vent accessories are designed with vivid and attractive shape, Adding more to your Car Make your car sparkle with crystal bling Butterfly :
This rhinestone cute Butterfly is a dazzling sun catcher beautifully crafted with high quality sparkling rhinestone crystal. :
Package included:
1x cute crystal Butterfly air vent decoration, 1x air vent clip , 1x fragrance tablet,3xlittle flower
Notice:
Please don't put it too high or too low in direct sunlight or high temperature. :
Due to manual measurement, 0.5-1cm error is allowed,Make sure you don't mind bidding. :
Due to shooting technology, ambient light, display color and other reasons, there may be slight color difference in the picture, please refer to the final actual color. Thanks! :
Our products can be returned unconditionally. If you have any questions, you can contact us. :

מוצרים בקטגוריה