.

.

שבועי הגלולה ארגונית גלולות 7, שבועי 7 יום הגלולה ארגונית גלולת יום 7 יום גלולת מקרה נייד הגלולה ארגונית שבועי

שבועי הגלולה ארגונית גלולות 7, שבועי 7 יום הגלולה ארגונית גלולת יום 7 יום גלולת מקרה נייד הגלולה ארגונית שבועי

ILS 11.08

כמות
במלאי

גלולות 7 יום תוכנית יומית : הקיר החיצוני של תא התרופות יש תזכורות מיום שני עד יום ראשון כדי למנוע ביעילות שוכח לקחת תרופות גלולות 7 יום קומפקטי ונייד : הוא קטן בגודל וקל משקל, ולכן נוח להתאים בכיס או בתיק. תכונות עם קיבולת גדולה, קל לאחסון 7-יום רפואה, קל ידית כאשר הולך בנסיעת עסקים. יום גלולות 7 7 יום הגלולה מארגן : סדרן הגלולה השבועי עוזר לך בקלות לתכנן ולהפיץ את המינונים היומיים שלך. הקיר החיצוני של רפואה תא יש תזכורות מיום השנייה עד יום ראשון כדי למעשה למנוע שכחה לקחת תרופות. קיבולת הגלולה : יש לו איטום והגנה כפולה, ביצועי האיטום המצטיינים יכולים לשלוט בקפדנות על איכות התרופות. תכונות עם קיבולת גדולה, קל לאחסון תרופות של 7 ימים, קל לטפל כאשר הולך בנסיעת עסקים. קל לשימוש : את מעטפת הוא אטום עם סיליקה ג ' ל, העליון כיסוי הוא בצד הימין, הכיסוי התחתון הוא בצד השמאל, והוא נפתח כאשר, אשר הוא קל לשימוש. גלולות 7 יום תוכנית יומית : הקיר החיצוני של תא התרופות יש תזכורות מיום שני עד יום ראשון כדי למנוע ביעילות שוכח לקחת תרופות. גלולות 7 יום קומפקטי ונייד : הוא קטן בגודל וקל משקל, ולכן נוח להתאים בכיס או בתיק. תכונות עם קיבולת גדולה, קל לאחסון 7-יום רפואה, קל ידית כאשר הולך בנסיעת עסקים. יום גלולות 7 7 יום הגלולה מארגן : סדרן הגלולה השבועי עוזר לך בקלות לתכנן ולהפיץ את המינונים היומיים שלך. הקיר החיצוני של רפואה תא יש תזכורות מיום השנייה עד יום ראשון כדי למעשה למנוע שכחה לקחת תרופות. קיבולת הגלולה : יש לו איטום והגנה כפולה, ביצועי האיטום המצטיינים יכולים לשלוט בקפדנות על איכות התרופות. תכונות עם קיבולת גדולה, קל לאחסון תרופות של 7 ימים, קל לטפל כאשר הולך בנסיעת עסקים. קל לשימוש : את מעטפת הוא אטום עם סיליקה ג ' ל, העליון כיסוי הוא בצד הימין, הכיסוי התחתון הוא בצד השמאל, והוא נפתח כאשר, אשר הוא קל לשימוש. יש לו איטום חסין לחות והגנה כפולה, ביצועי האיטום המצטיינים יכולים לשלוט בקפדנות על איכות התרופות. הוא קטן בגודלו וקל משקלו, כך שנוח להשתלב בכיס או בתיק. תכונות עם קיבולת גדולה, קל לאחסון תרופות של 7 ימים, קל לטפל כאשר הולך בנסיעת עסקים. הקיר החיצוני של רפואה תא יש תזכורות מיום השנייה עד יום ראשון כדי למעשה למנוע שכחה לקחת תרופות.

מאפיינים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Medicine Case
Material:
Grain Fiber
Size:
Approx. 130 x 45mm/5.1 x 1.8in
Usage:
medicine box/jewelry box/candy box, etc.
Features:
1. Remind you to take the right medicine and the right dosage at the right time every day.:
2. Prevent taking the wrong medicine or agent.:
3. Not only can you continue to take the medicine, make the patient feel better, but also the nursing staff will feel at ease!:
4. Keep the medicine away from moisture.:
5. This moisture-proof design pill case can effectively prevent drugs and supplements from moisture and oxidation.:
6. Very suitable for camping or emergency situations!:
Applicable People:
people with memory loss, the elderly, children who need to take vitamins, and when taking a variety of medicines, to ensure that the patient takes or does not take the medicine
Maintenance:
1. Please wash before first use.:
2. After the first use, please wash with mild soap and water.:
3. Let dry before storing.:
Package List:
1 x Medicine Case:
Note:
Like all medicine container, keep them out of reach of children and pets.:

מוצרים בקטגוריה