.

.

Qinersaw מחצלות רצפת כף רגל מחוממות לחשמל עמיד למים, כרית עור חמה גרפין חימום מהיר, כרית חימום עם תרמוסטט דו-מהיר,

Qinersaw מחצלות רצפת כף רגל מחוממות לחשמל עמיד למים, כרית עור חמה גרפין חימום מהיר, כרית חימום עם תרמוסטט דו-מהיר,

ILS 3.33

כמות
במלאי

【חומר באיכות גבוהה】 כאשר כפות הרגליים שלך קרות, קשה להירגע אתה יודע שלבישת זוג גרביים לא תפתור את הבעיה. מחצלת הרצפה המחוממת החשמלית שלנו עשוי אטום למים, אנטי-סולם, עמיד בלאי, וביצועי העברת חום מעולים. שמור על כפות הרגליים כדי ליהנות מהחום המרגיע. 【2 רמות חימום】 אין צורך להוריד את הנעליים, מחצלות הרצפה המחוממות הללו יכולות לייצר מספיק חום אפילו לנעול נעליים. אחת משתי הגדרות טמפרטורה (0-60 ℃) להגדיל את החום ולהירגע מיד. חום בר -קיימא יעזור לך לעורר את זרימת הדם ולהצעיר את כפות הרגליים הקרות והפסקות שלך. 【הגנת בטיחות】 כפות רגליים נטענות זה נטען בקבוק חם יותר מאמצים חימום גרפן, חימום אחיד. כאשר הטמפרטורה מגיעה לרמת הסט. זה יעבור אוטומטית לטמפרטורה הקבועה 45 ℃. לא נזק את הנעליים שלך. 【הכי מתאים לכל המקום】 נהדר לשימוש תוך כדי צפייה בטלוויזיה, במשרד, בקמפינג, אחרי טווח ארוך או אימון, אחרי יום קר בחוץ, תוך התחממות רגליים בלילה, רגליים כואבות מרגיעות. 【קל לאחסון וניקוי】 מחממי כף הרגל הזו לנשים דקים מאוד ואינו תופס מקום לאחסון; ניתן למחוק אותו בקלות אם המשטח מלוכלך. מול החורף הקפוא, האם חיפשת דרך לחמם את כפות הרגליים הקרות והנוקשות שלך הרבה זמן? אל תדאג, כרית כף הרגל החימום עוזרת לשמור על כפות הרגליים חמות כדי ליהנות מנגזות ונוחות אולטימטיבית במשך שעות. תכונות : -עור זה מוליך חום מחמם מיטה, שהוא אטום למים, אנטי-סולם, עמיד בלאי. צריך להוריד את הנעליים שלך, פשוט הניח את הרגליים על הכרית. 2 רמות בקרת טמפרטורה ותזמון (2/4/8/12 שעות), מוגדרות על פי הצרכים שלך.-גודל קטן ומשקל קל, קל לשימוש. -כפיל אטום למים, פשוט צריך סמרטוט כדי לנגב ולנקות אותו. מפרט : חומר : עור מוליך חום וגרפיזציה : 19.7incolor : כוח מוטרד עץ : AC 60-200 את רמת הרמה : 2 מפלסית : 0-60 אגרוף כולל : 1 × Matnote מחמם כף רגל מחומם : 1. כאשר המוצר עובד, אנא אל תכסה פריטים אחרים על המוצר או קפל את המוצר כדי להימנע מחימום יתר מקומי ולגרום לתקלה .3 עובי הסוליה יכול להשפיע על מהירות הולכת החום, שתפחית כראוי את אפקט החימום; שירות : אם יש לך שאלות לגבי המוצרים שלנו, אנו נשיב לך תוך 24 שעות.

מאפיינים

Material:
Heat-conducting leather and graphene
Size:
19.7*21.7in
Color:
Wood grain
Rated power:
AC 60-200W
Heat Level:
2 Levels
Temperature:
0-60
Package Include:
1×Heated Foot Warmer Mat:
Note:
1.When the product is working, please do not cover other items on the product or fold the product to avoid local overheating and cause malfunction.:
2.It is strictly forbidden to put this product on the bed as an electric blanket.:
3.The thickness of the sole can affect the speed of heat conduction, which will appropriately reduce the heating effect;:
Service:
If you have any questions about our products, we will reply to you within 24 hours. :

מוצרים בקטגוריה