.

.

חשמלי שיער קוצץ שיער מכונת גילוח למשפחה חשמלי גברים של זקן גוזם שיער חותך ערכת מספרה חזק כוח

חשמלי שיער קוצץ שיער מכונת גילוח למשפחה חשמלי גברים של זקן גוזם שיער חותך ערכת מספרה חזק כוח

ILS 1.33

כמות
במלאי

בטוח וחד מספריים להבים, את שיער גוזז מצויד עצמי חידוד דיוק גבוהה פחמן פלדת להבים, לא צריך לדאוג חלודה או משיכת שיער זה חשמלי שיער גוזם יש כוח חזק, חלק ורעש נמוך, ארוך שירות חיים, חלק גילוח ללא שיער ריבה, והוא לא מפחד של רכות, קשיות ועובי. את שיער קליפר יש מובנה נטענת באיכות גבוהה ובטוח יותר גדול-קיבולת ליתיום יון סוללה עבור יותר גילוח זמן. ידית ארגונומית של גוזם השיער, המחוברת כך שמובטחת אחיזה נוחה ובטוחה. מאוד עמיד ולספק לך עם מהיר, בטוח ומדויק שיער חיתוך. מתנה איכותית, המתנה האישית הטובה ביותר לגבר בחייך! אבות, בעלים וחברים יאהבו את גוזז השיער המדויק הזה לכל אירוע!. 100% ללא סיכון, גוזז שיער זה מתאים גם למכוני שיער מקצועיים וגם למשתמשים ביתיים. גוזז השיער שלנו יביא יותר כיף והתרגשות לחיים שלך. שלנו שיער גוזם מבטיח אחריות לכל החיים וכסף בחזרה להבטיח. אם אתה לא מרוצה, אנא אל תהסס לפנות אלינו. מפרט : דגם מוצר : חשמלי שיער גזיר מתח כוח : 110-240 זמן טעינה : כ 2 שעות( יכול לשמש עבור שניהם טעינה וחיבור)להב חומר : טיטניום סגסוגת להבהוראות1. לחץ על מתג כדי להפעיל את שיער קליפר. לחתוך את השיער לאורך הראש כדי המתאים length.Do לא להשתמש גוזז שיער בכיוון ההפוך, אחרת זה עלול לגרום גוזם3. לחץ על מתג כדי לכבות את שיער גזררשימת אריזה*סטנדרטי, שיער גוזם *1 מסרק 3 ממ *1 מסרק 6 ממ *1 מסרק 9 ממ *1 מסרק 12 ממ*1ניקוי מברשת*1אוסב טעינת כבל * 1סגסוגת עמיד קאטר ראש30 : חריפה זווית חיתוך טכנולוגיה, הלהב הוא חלק וחד, ואת 30 ארונית חיתוך זווית יכול לשפר באופן משמעותי את יעילות חיתוך.מסרק גבול להחלפה מסרק הגבול האינטימי, המצויד במסרקי גבול באורכים שונים, הופך למספרה בשנייה אחת.מראה מעולההוא נועד על פי ארגונומי אחיזה, כך זה יהיה לא להיות עייף במשך זמן רב. לחתוך שיער סטיילינג בנוחות ובמהירות.

מאפיינים

Product model:
electric hair clipper
Voltage power:
110-240V
Charging time:
about 2 hours( can be used for both charging and plugging)
Blade material:
Titanium alloy blade
Instructions:
1. Press the switch to turn on the hair clipper.:
2. Cut the hair along the head to an appropriate length.:
Do not use the hair clipper in the opposite direction, otherwise it may cause trimming:
3. Press the switch to turn off the hair clipper:
Packing List(standard):
hair trimmer*1:
Comb 3mm *1:
Comb 6mm *1:
Comb 9mm *1:
Comb 12mm *1:
Cleaning brush*1:
USB charging cable*1:
Alloy Durable Cutter Head:
30°acute- angle cutting technology, the blade is smooth and sharp, and the 30° cutting angle can greatly improve the cutting efficiency.:
Replaceable Limit Comb:
The intimate limit comb, equipped with limit combs of different lengths, becomes a hairdresser in one second.:
Exquisite Appearance Design:
It is designed according to the ergonomic grip, so that it will not be tired for a long time. Cut hair styling conveniently and quickly. :

מוצרים בקטגוריה