.

.

חיצוני קנבוס חבל נטו, טיפוס נטו, גדר נטו, תקרת דקורטיבי נטו, ילד בטיחות נטו, מדרגות אנטי-סתיו נטו, ערסל, קוטר 8 ממ

חיצוני קנבוס חבל נטו, טיפוס נטו, גדר נטו, תקרת דקורטיבי נטו, ילד בטיחות נטו, מדרגות אנטי-סתיו נטו, ערסל, קוטר 8 ממ

ILS 2.00

כמות
במלאי

*מגרש משחקים טיפוס נטו * חוזק גבוה פוליאסטר ניילון חומר מיוחד עבור טיפוס שנבחר בקפידה גלם חומרים, 100% טהור יד ארוג מהירושה קרפט; מקצועי אריגת טכניקה, ללבוש עמיד ושמש עמיד, חזק חסון ועמיד גודל נטו מטען טיפוס חיצוני קוטר חבל : 8 מ מ / 0.026 רגל, מרווח רשת : 8 ס מ/0.32 רגל; 12 ס מ/0.39 רגל; אורך*רוחב : 1 על 1 מ 'עד 3 על 4 מ'. טוב לשימוש חיצוני ושימושים מגנים. עם עיצוב צבעוני, אתה יכול להשתמש בו כמו קיר קישוט נטו. *קל לטפל רך, לא קל לדעוך, עמיד, קל להתקנה והובלה. כאשר אתה לא צריך להשתמש בו, אתה יכול פשוט לקפל אותו ולאחסן אותו בנוחות. מרפסת בנוטינג לילדים יש לנו כל גודל אחר (חבל קוטר, רשת, אורך * רוחב) חבל נטו, צבעים אחרים, אנא פנה אלינו אם אתה צריך,תמיכת התאמה אישית. אם יש לך שאלות או הצרכים, אנא פנה אלינו. שלום, ברוכים הבאים לחנות שלנו, אנו שמחים שאתה יכול להיות מעוניין במוצרים שלנו, מקווה שהשירות שלנו יכול לספק לך ומאחל לך חווית קנייה טובה.איכות גבוהה, שירות גבוה ויעילות גבוהה, אנו נספק ללקוחות רשת ביטחון כלכלית וילד באיכות גבוהה, רב תפקודית, בשימוש נרחב!אם יש לך דרישות גודל אחרות, אנא פנה אלינו באמצעות דואר אלקטרוני ומצפים לתשובתך.את חבל נטו טיפוס מטען נטו הוא מתאים עבור מרפסות, מדרגות, חיות מחמד, ילדים, אולמות ספורט, מגרשי משחקים, גנים, בתי ספר או מועדוני ספורט. זה יכול למנוע חפצים מליפול, להבטיח את בטיחות של חיות מחמד, ילדים, וכו'.,מפרט : שם מוצר : טיפוס חבל נטו גס : 8 ממ/0.026 רגל; נקבובית קוטר : 8 סנטימטר/0.26 רגל ;10 סנטימטר/0.32 רגל;12 סנטימטר/0.39 רגל;טיפוס נטו גודל : רב-גודל אופציונלי (יכול להיות מותאם אישית), אם את צבע וגודל אתה צריך הם לא כאן, אתה יכול לשלוח לנו קשר.טיפוס מטען נטו הם מתאים לשימוש בחוץ : בבית יכול לשמש בכל מקום, או שאתה יכול לחתוך אותם לצורה וגודל אתה רוצה מבלי להשפיע על עמידות של נטו.*טיפים : [1] בשל מדידה ידנית, בבקשה לאפשר 1-3 שגיאת סנטימטר ולוודא לא אכפת לך לפני ההזמנה.[2] התמונה היא לעיון בלבד, אנא עיין אובייקט. בשל הבנה שונה של זרקור והצבע של אנשים שונים, כמה צבע שגיאות עשוי להתרחש, אבל בטווח סביר.

מאפיינים

Product Name:
Climbing Net
Rope Coarse:
8mm/0.026ft;
Pore Diameter:
8cm/0.26ft ;10cm/0.32ft;12cm/0.39ft;
Climbing Net Size:
multi-size optional (can be customized), if the color and size you need are not here, you can email us contact.
Climbing Cargo Net are suitable for use outdoors:
indoors can be used anywhere, or you can cut them into the shape and size you want without affecting the durability of the net.
➯Tips:
[1] Due to manual measurement, please allow 1-3cm error and make sure you don't mind before ordering.:
[2] The picture is for reference only, please refer to the object. Due to the different understanding of the spotlight and the color of different people, some color errors may occur, but within a reasonable range :

מוצרים בקטגוריה