.

.

נעליים מארגן נעליים אחסון נעלי מתכת נעלי מתכת ספסל ספסל נעליים ספסל אחסון עם מדף נעליים מרופד כרית עם מתלה מעיל לכניסה

נעליים מארגן נעליים אחסון נעלי מתכת נעלי מתכת ספסל ספסל נעליים ספסל אחסון עם מדף נעליים מרופד כרית עם מתלה מעיל לכניסה

ILS 41.20

כמות
במלאי

מתלה נעליים אידיאלי לארגון נעליים, שמירה על נקייה של הרצפה, מונעת עקבות בתוך הבית לאחר השימוש, שמירה על הנעליים במצב טוב מכיוון שהיא ממוקמת היטב ומאפשרת לך למצוא בקלות את הנעליים שלך החלק העליון כולל כרית מושב שמנמנה המרופדת בחומר טיפול קל לאריכות ימים ויופי. 2 מדפים לאחסון נעליים נוסף, מספקים מקום מספיק לאחסון הנעלה. עץ אולם מתלה המעילים מספק לכם מקום רב למיון ואחסון, המשפר מאוד את ניצול החלל. הוא מתוכנן בקפידה כך שיתאים לכל החללים, בין אם זה כניסה, אולם, מבואה, מסדרון, חדר שינה, חדר בוץ או משרד. מתלה נעליים זה מתאים ביותר לשימוש בכל סוגי הבתים, הדירות או המעונות. שימושי ביותר לחיסכון בשטח והוא דרך מצוינת לאחסן ולארגן את הנעליים והחפצים האחרים שלך. רשימה : 1* מארגן הנעליים של נעל נעליים לא רק מתאים לנעליים, אלא גם לתיקים, שמשות, ספרים, צמחים ואביזרים קטנים. למארגן הנעליים יש את המאפיינים של מוצקות, יציבות. מתלה הנעליים יכול לעזור לכם להשתמש טוב יותר בחלל הקטן, לא רק להצבת נעליים, אלא גם לספרים ושמשות וכו '. מתלה הנעליים אידיאלי לארונות, כניסה, מעונות , דירות, מסדרונות, ארונות, וגם כמדף נעלי מוסך לחללים קטנים. מתלה Shoe הוא אפשרות מצוינת לשמור על כל חדר בבית מסודר ובלגן! השתמש בו במבואה, כניסה, מסדרון, מוסך, מעונות, חדר שינה, חדר בוץ, עליית גג, מרתף וכו '!.

מאפיינים

80*35*170cm:
Applicable places:
living room, bedroom, study, balcony
Packing List:
1* Shoe rack
This shoe organizer is not only suitable for shoes, but also for bags, sundries, books, plants and small accessories. The shoe organizer has the characteristics of firmness, stability.:
The shoe rack can help you make better use of the small space, not only for placing shoes, but also for books and sundries etc. The shoe rack is ideal for closets, entryways, dorms, apartments, hallways, closets, and also as a garage shoe shelf for small spaces.:
Shoe rack is an excellent option to keep any room of the home neat and clutter free! Use it in your foyer, entryway, hallway, garage, dorm, bedroom, mudroom,attic, basement etc! :

מוצרים בקטגוריה