.

.

כלב בריכת שכשוך בריכת עבור חיות מחמד, מתקפל מפזרים ולהתיז מים לשחק מחצלת, כלבים שכשוך בריכת ילד של קיץ גן חיצוני נייד צעצועי

כלב בריכת שכשוך בריכת עבור חיות מחמד, מתקפל מפזרים ולהתיז מים לשחק מחצלת, כלבים שכשוך בריכת ילד של קיץ גן חיצוני נייד צעצועי

ILS 0.33

כמות
במלאי

?*אנא גזרו את הציפורניים של חיית המחמד שלכם במהלך השימוש, המים מתאספים לתוך הטבעת המרכזית, שממילא לא מתנפחת כך שאין סכנה שהציפורניים של הכלב שלכם ינקב את זה עם זאת, הטבעת החיצונית נמצאת בסיכון להישרט, כך שאם לכלבכם יש ציפורניים חדות או קשות במיוחד, גזרו אותן מבעוד מועד.תיקון תיקון לנקב כלול בחבילה. ?גודל בריכת כלבים 39 אינץ' / 100 ס מ; הבריכה המפזרת היא הדרך הטובה ביותר לחיות מחמד לשחק בחוץ בגינה. צעצוע הקיץ האידיאלי מביא כיף אינסופי לכל המשפחה. ?*קל לנשיאה וחנות * כרית הריסוס לחיות מחמד מתקפלת, קלה לאחסון ונשיאה איתך ועם הכלב שלך. ?פשוט חבר את ממטרת כרית המים לצינור גינה רגיל או לצינור פי-וי-סי, פשוט התאם את לחץ המים כדי להקטין או להגדיל את גובה הריסוס וכיוון הריסוס. בעת שימוש בכרית ההתזה לחיות מחמד, אנא שמור על הבריכה ישרה ומפולסת, ואין חפצים חדים על הקרקע. ?בריכת החתירה לכלבים עשויה 0.02 ב-פי-וי-סי איכותי, שהוא עבה יותר ממוצרים אחרים; חומר ללא החלקה ללא החלקה, כך שכלבים יכולים לשחק עליו מבלי לדאוג להיפגע מכפותיו של חיית המחמד. אם יש שאלות איכות, אנא פנה אלינו ואנו נספק פתרון באופן מיידי. טיפים לשימוש כלב ממטרה בריכת אנא לקצץ שלך כלבים ' ציפורניים לפני השימוש מחצלת. נא לשים את מחצלת על משטח חלק קשה. וודא כי אין פריטים חדים מתחת למחצלת. לא להרים / להזיז את מחצלת כאשר הוא מלא במים. מפרט : חומר : צבע כחול כהה קוטר : כ 100 ס מ חבילה כוללת : פי 1 כרית ממטרה לחיות מחמד ערכת מחבר פי 1 הבחירה הטובה ביותר עבור חיצוני-מחצלת מחצלת לשחק ממטרה לחיות מחמד זה מתאים לכל מסיבת קיץ, צעצועי חוף בריכה חיצונית, זה יכול להיות גם מתנה לכלבים, במיוחד בימי הקיץ החמים. גדול קוטר גודל - 39 סנטימטרים של שטח גדול הוא מספיק עבור כלבים חיות מחמד לשחק . את מזרקת תרסיס מחצלת עם רבים מים חורים מספק טוב מזרקת לשחק עם מים. קל להגדיר - פשוט לחבר אותו צינור גינה או צינורות ויניל, פשוט להתאים מים לחץ. ללא דאגות לאחר שירות ומכירות-אם אתה לא מרוצה, החזר מלא או החלפה יהיה נתמך. אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו. למה אתה מחכה? זה יהיה כרית הקיץ הטובה ביותר עבור חיית המחמד שלך.

מאפיינים

Material:
PVC
Color:
Navy blue
Diameter:
About 100cm
Package includes:
1x Pet Sprinkler Pad :
1x Connector kit :
Best Choice for Outdoor - This Pet Sprinkler Play Mat Mat is Suitable for any summer party, outdoor pool beach toys, it can also be a gift for dogs, especially on hot summer days. :
Great diameter size - 39 inches of large space is enough for dogs pets play . The fountain spray mat with many water holes provides a good fountain to play with water. :
Easy to Set - Just plug it to a garden hose or PVC tubing, simply adjust water pressure. :
Worry-free after-sales service-if you are not satisfied, a full refund or replacement will be supported. If you have any questions, please feel free to contact us. what are you waiting for? This will be the best summer pad for your pet. :

מוצרים בקטגוריה