.

.

Ganfanren Premium שרף שיש אמבטיה אחסון אמבטיה מגש יהירות קוסמטיקה מארגן פרפומה לאמבטיה לשטוף טנקים

Ganfanren Premium שרף שיש אמבטיה אחסון אמבטיה מגש יהירות קוסמטיקה מארגן פרפומה לאמבטיה לשטוף טנקים

ILS 1.67

כמות
במלאי

איכות פרימיום - שרף פרימיום, פינות מעוגלות ומשטח מלוטש מגנים לתכשיטים היקרים שלך או לחיוניים אחרים הוא יציב ועמיד, אטום למים, חסין שריטות וקל לניקוי. אלגנטי - צביעת השיש הופכת את זה לקלאסי להיות קישוט נהדר בחדר שלך. חיסכון בחלל - המגש יכול לעזור לך לארגן בצורה מסודרת את התכשיטים שלך כמו עגילים, טבעות, צמידים, שרשראות וכו ', או קוסמטיקה כמו שפתון, בושם, אבקה לחוצה, אמולסיה ועיקרי יהירות אחרים. שמירה על החלל שלך מסודר. מגש חתיכה, הצלחת כולה מאמצת תכנון עבה יותר והמוצר נוצר באופן אינטגרלי כדי להימנע ממבוכה של כף הרגל נפילה. מגש אמבטיה זה בר קיימא ועמיד, ויהיה מוגן לא משנה כמה זמן תשתמש בו. איכות פרימיום - שרף פרימיום, פינות מעוגלות ומשטח מלוטש מגנים לתכשיטים היקרים שלך או לחיוניים אחרים. הוא יציב ועמיד, אטום למים, חסין שריטות וקל לניקוי. אלגנטי - צביעת השיש הופכת את זה לקלאסי להיות קישוט נהדר בחדר שלך. חיסכון בחלל - המגש יכול לעזור לך לארגן בצורה מסודרת את התכשיטים שלך כמו עגילים, טבעות, צמידים, שרשראות וכו ', או קוסמטיקה כמו שפתון, בושם, אבקה לחוצה, אמולסיה ועיקרי יהירות אחרים. שמירה על החלל שלך מסודר. מגש חתיכה, הצלחת כולה מאמצת תכנון עבה יותר והמוצר נוצר באופן אינטגרלי כדי להימנע ממבוכה של כף הרגל נפילה. מגש אמבטיה זה בר קיימא ועמיד, ויהיה מוגן לא משנה כמה זמן תשתמש בו. מפרט : חומר : Resincolor : לבן, צהוב, שחור גודל : בערך.02inchmultiuse - בהתאם לצרכים האישיים שלך, זה יכול לשמש במיכל אסלה, אגן שטיפה, חדר אמבטיה, שולחן יהירות, שולחן ליד המיטה, מטבח ומקומות אחרים שאתה רוצה. הוא מתאים גם לצמח עציצים קטן ופריטים דקורטיביים אחרים כדי לשמור על מסודר. איכות פרימיום - שרף פרימיום, פינות מעוגלות ומשטח מלוטש מגנים על תכשיטים יקרים שלך או לחיוניים אחרים. הוא יציב ועמיד, אטום למים, חסין שריטות וקל לניקוי. אלגנטי - צביעת השיש הופכת אותה לקלאסית להיות קישוט נהדר בחדר שלך. חיסכון במרחב - המגש יכול לעזור לך לארגן בצורה מסודרת את התכשיטים שלך כמו עגילים, טבעות , צמידים, שרשראות וכו ', או קוסמטיקה כמו שפתון, בושם, אבקה לחוצה, אמולסיה ועוד יסודות יהירות אחרים. שמירה על המרחב שלך מסודר.

מאפיינים

Material:
resin
Color:
White , Yellow , Black
Size:
approx. 29x10.5x2.6cm/11.42x4.13x1.02inch
Multiuse - According to your personal needs, it can be used in toilet tank, wash basin, bathroom, vanity countertop, bedside table, kitchen and other places you want. It also suits small potted plant and other decorative items to keep organized.:
Premium Quality - Premium resin, rounded corners and sleek surface are protective to your precious jewelries or other essentials. It is sturdy and durable, waterproof, scratch-proof and easy to clean.:
Elegant - The marble coloring makes it and classy to be a great decoration in your room.:
Space Saving - The tray can help you neatly organize your jewelry like earrings, rings, bracelets, necklaces etc., or cosmetics like lipstick, perfume, pressed powder, emulsion, and other vanity essentials. Keeping your space tidy.:
-piece tray, the whole plate adopts a thicker design, and the product is integrally formed to avoid the embarrassment of the foot falling.:
Package Includes:
1 Piece Bathroom Vanity Tray:
Note:
Color might be slightly different due to the color calibration of each individual monitor.
Please allow slightly measuring deviation due to manual measurement.:
The perfect accessory to add a touch of glamour to your bathroom. :

מוצרים בקטגוריה