.

.

חליפת תיק לא ארוג נייד - תלוי אפור אחסון מכולות כיסוי ארגון נייד קלו בד קפה אחסון-בית שקיות תיק בד מכסה בגדי נסיעות מלון תיק:

חליפת תיק לא ארוג נייד - תלוי אפור אחסון מכולות כיסוי ארגון נייד קלו בד קפה אחסון-בית שקיות תיק בד מכסה בגדי נסיעות מלון תיק:

ILS 1.33

כמות
במלאי

בד לא ארוג בגד שקיות לאחסון בגד מכסה בגדי תיק בגדי כיסוי שקיות : ברור חלון מאפשר לך לראות את בתוך בבירור. בגד מכסה עבור : ברור חלון מאפשר לך לראות את בתוך-בבירור. עש הוכחת בגד תיק : מתאים חליפות, חולצות, מכנסיים, חולצות, מעילי וכו'. כיסוי בגד חליפה : ?ארון חליפת ארגונית - - - - את בגד תיק הוא עשוי שאינו ארוג בד, אשר הוא רחיץ ועמיד. החלון השקוף מאפשר לראות או למצוא מהם הבגדים המאורגנים. את בגד כיסוי תיק מבטיח שמירה על בגדים מפני, לחות ועש, אם בשימוש בארון או מוסך. בגד שקיות לאחסון : ברור חלון מאפשר לך לראות את בתוך בבירור. רשימת אריזה 1 מאפייני תיק בגד-גודל : 111 על 91 סנטימטר - חלון ברור מאפשר לך לראות את החלק הפנימי בבירור. - מים עמיד חומר שומר בגדים מוגן, יבש ונקי. - עשוי לא ארוג בד, זה יכול לספוג לח ונגד. - מתאים עבור חליפות, חולצות, מכנסיים, חולצות, מעילי וכו'. - חומר : לא ארוג בד. מוצרים תיאור חליפת בגד כיסוי את בגד כיסוי תיק מבטיח שמירה על בגדים מפני, לחות ועשים, אם בשימוש בארון או מוסך.שקיות בגדים לאחסון החלון השקוף מאפשר לראות או למצוא מהם הבגדים המאורגנים.כיסויי בגד לתיק הבגד עשויים מבד לא ארוג, הניתן לכביסה ועמיד.

מאפיינים

מוצרים בקטגוריה