.

.

אורות תלייה תלת מימדיים של חג המולד, 2 חלקים לחג המולד חידוש חג המולד אור תלויה קישוטי חלון מוארים, עם כוס

אורות תלייה תלת מימדיים של חג המולד, 2 חלקים לחג המולד חידוש חג המולד אור תלויה קישוטי חלון מוארים, עם כוס

ILS 49.50

כמות
במלאי

אור חג המולד התלת -ממדי היצירתי הזה בהחלט יעניק לכם קישוט חג מולד אחר שלוש סוללות AAA משמשות כמקור החשמל, וכפתור המתג הנפרד נוח יותר לשימוש. אל תדאג להיות מוגבל לתקע החשמל או לתקע USB; שימו לב שהסוללה אינה כלולה בחבילה. עיצוב תלת מימד : קישוטי חלון אור חג המולד מאמצים עיצוב תלת מימד, יפה וחי, הדפוסים נראים תלת מימדיים, שיכולים להעניק לך אפקט ראייה טוב; והאור לבן חם, שיכול ליצור אווירה חמה. קישוטים לחג המולד : קישוטים לחג המולד המוארים התלויים מתאימים לחג המולד, הדפוסים מלאים באלמנטים לחג המולד, פשוט השתמשו בסיפורים המוארים התלויים כדי לקשט לפסטיבל ותמצאו את הקסם. מנורת קישוט של חלון חג המולד מעוצבת עם מתג מכני פתוח בצד, הפותר את בעיית העמידות של מתג ההפוך ונוח יותר. מצויד בטבעת תלויה, כדי לפתור את הבעיה שאפשר להשתמש בהן את תיבת הסוללה של כוס היניקה רק על זכוכית, ולהגדיל את טווח השימוש במנורה התלויה, כך שניתן להשתמש בה במקומות כמו קירות. אור וילון LED כולל רק מצב תאורה אחד, שתמיד פועל, המעוצב במיוחד לחג המולד. זהו קישוט אידיאלי לבתים, חלונות, מרפסות, גנים ועצי חג המולד. פשוט הדליקו אותם, והאורות המהבהבים הרכים והחמים התלויים יכולים להביא בהירות וחוש אמנותי לחלל המתוק שלכם. אור חג המולד התלת -ממדי היצירתי הזה בהחלט יעניק לכם קישוט חג מולד אחר. שלוש סוללות AAA משמשות כמקור החשמל, וכפתור המתג הנפרד נוח יותר לשימוש. אל תדאג להיות מוגבל לתקע החשמל או לתקע USB; שימו לב שהסוללה אינה כלולה בחבילה. עיצוב תלת מימד : קישוטי חלון אור חג המולד מאמצים עיצוב תלת מימד, יפה וחי, הדפוסים נראים תלת מימדיים, שיכולים להעניק לך אפקט ראייה טוב; והאור לבן חם, שיכול ליצור אווירה חמה. קישוטים לחג המולד : קישוטים לחג המולד המוארים התלויים מתאימים לחג המולד, הדפוסים מלאים באלמנטים לחג המולד, פשוט השתמשו בסיפורים המוארים התלויים כדי לקשט לפסטיבל ותמצאו את הקסם. מנורת קישוט של חלון חג המולד מעוצבת עם מתג מכני פתוח בצד, הפותר את בעיית העמידות של מתג ההפוך ונוח יותר. מצויד בטבעת תלויה, כדי לפתור את הבעיה שאפשר להשתמש בהן את תיבת הסוללה של כוס היניקה רק על זכוכית, ולהגדיל את טווח השימוש במנורה התלויה, כך שניתן להשתמש בה במקומות כמו קירות.

מאפיינים

Product name:
Christmas Decoration Hanging Lights
Pattern:
Snowman + Merry Christmas
Output voltage:
4.5V
Power supply:
3 AAA batteries (Not included)
Light color:
Warm white
Lighting mode:
Always on
Material:
LED lamp beads + PS + Photosynthetic board
Size:
D6.3in / 9.4in
Advantages:
1. 4.5V low voltage battery power, safe and energy-saving, no socket required, more convenient to use.:
2. The unique appearance and 3D Christmas element pattern will add a warm Christmas atmosphere to your home.:
3. Powerful double-sided adhesive design, equipped with hanging ring. Two installation methods increase the use range of hanging lights.:
4. Design a side-opening mechanical switch, just press the button, you can enjoy the warm Christmas moment.:
Package list:
2 * Christmas hanging lights:
Note:
Due to the different monitor and light effect, the actual color of the item might be slightly different from the color showed on the pictures. Thank you!:
Please allow 1-2cm measuring deviation due to manual measurement. :

מוצרים בקטגוריה