.

.

מצלמה דיגיטלית 720 מצלמה קומפקטית מלאה 36 מגה פיקסל מצלמת וולוגינג עם זום דיגיטלי פי 16, מצלמת צילום מצלמת וידאו מיני בגודל

מצלמה דיגיטלית 720 מצלמה קומפקטית מלאה 36 מגה פיקסל מצלמת וולוגינג עם זום דיגיטלי פי 16, מצלמת צילום מצלמת וידאו מיני בגודל

ILS 14.80

כמות
במלאי

מצלמת זום פי 4 : עשויה מחומרים איכותיים, עמידה מופעל על ידי 3 סוללות, קל לשימוש. (סוללות אינן כלולות). חיישן מעולה : : ודא תמונות של 16 מגה פיקסל ווידאו של 720 וולט, קצב פריימים הוא 30 פריימים לשנייה, פרטים מציאותיים ברזולוציה גבוהה 16 מיליון פיקסלים חיישן חי של מוס ללא מסנן מעבר נמוך, יכול לעזור לך ללכוד כל רגעים יקרים וקצרים. קל לתפעול : למצלמה דיגיטלית זו פונקציות שימושיות רבות, כגון כיול דיגיטלי פי 4, אור מילוי. התאמת גווני אפור, רוויה ובהירות בנפרד, משחזרת צבעים מרשימים, כגון שמיים בהירים וגווני עור חיים.4-אינץ מסך : 720 מצלמה מאפשר י.4-אינץ מסך : 720 מצלמה מאפשר לך לצפות השמעה של תמונות בחדות גבוהה. נייד : את מיניאטורי מצלמה הוא קטן וקל משקל, ויכול להתבצע ומאוחסן. צלם תמונות איכותיות והקלט קטעי וידאו בכל עת. מצלמת זום פי 4 : עשויה מחומרים איכותיים, עמידה. מופעל על ידי 3 סוללות, קל לשימוש. (סוללות אינן כלולות). חיישן מעולה : : ודא תמונות של 16 מגה פיקסל ווידאו של 720 וולט, קצב פריימים הוא 30 פריימים לשנייה, פרטים מציאותיים ברזולוציה גבוהה 16 מיליון פיקסלים חיישן חי של מוס ללא מסנן מעבר נמוך, יכול לעזור לך ללכוד כל רגעים יקרים וקצרים. קל לתפעול : למצלמה דיגיטלית זו פונקציות שימושיות רבות, כגון כיול דיגיטלי פי 4, אור מילוי. התאמת גווני אפור, רוויה ובהירות בנפרד, משחזרת צבעים מרשימים, כגון שמיים בהירים וגווני עור חיים.4-אינץ מסך : 720 מצלמה מאפשר י.4-אינץ מסך : 720 מצלמה מאפשר לך לצפות השמעה של תמונות בחדות גבוהה. נייד : את מיניאטורי מצלמה הוא קטן וקל משקל, ויכול להתבצע ומאוחסן. צלם תמונות איכותיות והקלט קטעי וידאו בכל עת. עשוי מחומרים באיכות טובה, חסון ועמיד. מופעל על ידי 3 * סוללה, נוח לשימוש. חיישן מעולה מבטיח תמונות של 16 מגה פיקסל וסרטוני 720 פני, קצב פריימים הוא 30 פריימים לשנייה, יכול לעזור לך לתפוס כל רגע יקר וחולף. קל לתפעול, עם פונקציות שימושיות רבות כגון זום דיגיטלי פי 16, אור מילוי.4 ב גדול מסך מאפשר לך לצפות השמעה עם תמונות בחדות גבוהה. גודל קומפקטי וקל משקל, קל לנשיאה וחנות.מפרט : תכונות : עשוי חומרים באיכות טובה, חסון ועמיד. מופעל על ידי 3 * סוללה, נוח לשימוש.

מאפיינים

Features:
Made of good quality materials, sturdy and durable. Powered by 3*AAA battery, convenient to use. :
Superior sensor ensures 16MP photos and 720P videos, frame rate is 30fps, can help you catch any precious and fleeting moment. :
Easy to operate, with many useful functions such as 16X digital zoom, fill light. :
The 2.4in large screen enables you watch the playback with high definition images. :
Compact size and lightweight, easy to carry and store. :
Specification:
Material:
Plastic
Pixel:
200W
Color:
black, gold (optional)
Screen type:
2.4 inch LCD display
Storage:
supports memory card up to 32G (not included)
Video format:
VGA, QVGA
Video resolution:
1280*720P 30fps
Digital zoom:
16X
Night vision function:
on/off
Loop video:
off / 3 minutes / 5 minutes / 10 minutes
Interface:
USB2.0
Battery:
3 x AAA battery(not included)
Size:
approx. 9.5 x 5.5 x 2.5cm / 3.74 x 2.16 x 0.98in
Weight:
approx. 136g
Package list:
1 x Camera :
1 x Instruction :
1 x Data line :
Note:
Please note that the new type and old type of gold one will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.:

מוצרים בקטגוריה