.

.

TBEST 20 יחידים דקורטיביים כדורי ראטאן קישוטים לחתונה קישוטים למסיבות יום הולדת לחג המולד כדורים ורודים דקורטיביים לקערות, חומרי

TBEST 20 יחידים דקורטיביים כדורי ראטאן קישוטים לחתונה קישוטים למסיבות יום הולדת לחג המולד כדורים ורודים דקורטיביים לקערות, חומרי

ILS 81.50

כמות
במלאי

הם עבודות יד, עם עבודות משובחות ומראה טבעי, ממש נחמד ומעשי כדורי ראטאן קטנים עם צבעים יפים, נראים עדינים, מתוקים ואלגנטיים. מושלם לשימוש בכדורים דקורטיביים בחתונה, מסיבת חג מולד, יום הולדת, מקלחת כלה ומקלחת לתינוק וכו '. למעט השימוש בקישוטים, כדורי ראטאן יכולים גם להיות אבזרי צילום או מלאכת קישוט. סט של כדורי ראטאן של 20 יחידים, וניתן לבחור 5 צבעים שונים, הצבעים הם מאוד יפים ומוארים, פשוט בחר את הצבע שאתה אוהב. הם עבודות יד, עם עבודות משובחות ומראה טבעי, ממש נחמד ומעשי. כדורי ראטאן קטנים עם צבעים יפים, נראים עדינים, מתוקים ואלגנטיים. מושלם לשימוש בכדורים דקורטיביים בחתונה, מסיבת חג מולד, יום הולדת, מקלחת כלה ומקלחת לתינוק וכו '. למעט השימוש בקישוטים, כדורי ראטאן יכולים גם להיות אבזרי צילום או מלאכת קישוט. סט של כדורי ראטאן של 20 יחידים, וניתן לבחור 5 צבעים שונים, הצבעים הם מאוד יפים ומוארים, פשוט בחר את הצבע שאתה אוהב. כדורי ראטן קטנים עם צבעים יפים, נראים עדינים, מתוקים ואלגנטיים 2. מושלם לשימוש בכדורים דקורטיביים בחתונה, מסיבת חג המולד, יום הולדת, מקלחת כלה ומקלחת לתינוקות וכו '. למעט השימוש בקישוטים, כדורי ראטאן יכולים גם להיות אבזרי צילום או מלאכה לקישוט 4. הם עבודות יד, עם עבודות משובחות ומראה טבעי, ממש נחמד ומעשי 5. סט של כדורי ראטאן של 20 יחידים, וניתן לבחור 5 צבעים שונים, הצבעים יפים ומוארים מאוד, פשוט בחרו בצבע שאתם מחליפים : תיאור : כדורי הראטאן שלנו הם בעבודות יד ועשויות מראטן טבעי, נראים ממש יפים ועדינים. הם יכולים לשמש ככדורים דקורטיביים בחתונה, מסיבת חג מולד, יום הולדת, מקלחת כלה ומקלחת לתינוקות, ויכולים גם להיות אבזרי צילום או מלאכות קישוט. ויש 5 צבעים יפים שיכולים להיות לבחירה. תכונות : כדורי ראטאן קטנים עם צבעים יפים, נראים ממש עדינים, מתוקים ואלגנטיים. מושלם לשימוש בכדורים דקורטיביים בחתונה, מסיבת חג מולד, יום הולדת, מקלחת כלה ומקלחת לתינוק וכו '. למעט השימוש בקישוטים, כדורי ראטאן יכולים גם להיות אבזרי צילום או מלאכת קישוט. הם עבודות יד, עם עבודות משובחות ומראה טבעי, ממש נחמד ומעשי. סט של כדורי ראטאן של 20 יחידים, וניתן לבחור 5 צבעים שונים, הצבעים הם יפים ומוארים מאוד, פשוט בחר את הצבע שאתה אוהב.

מאפיינים

Description:
Our rattan balls are handicrafts and made of natural rattan, looks really beautiful and delicate. They can be used as decorative balls in wedding, Christmas party, birthday, bridal shower and baby shower, and also could be photography props or ornament crafts. And there are 5 beautiful colors could be for you to choose from.:
Features:
Small rattan balls with beautiful colors, looks really delicate, sweet and elegant. :
Perfect for using as decorative balls in wedding, Christmas party, birthday, bridal shower and baby shower etc. :
Excepting for using as decorations, rattan balls also could be photography props or ornament crafts. :
They are handicrafts, with fine workmanship and natural appearance, really nice and practical. :
Set of 20pcs rattan balls, and 5 different colors could be selected, colors are very beautiful and bright, just choose the color you like.:
Specifications:
Condition:
100% Brand New
Material:
Straw
Color:
White, Yellow, Red, Black, Orange (Optional)
Diameter of Each Ball:
Approx. 3cm / 1.2inch
Quantity:
20pcs
Package Weight:
Approx. 21g-29g
Package Included:
20 x Decorative Rattan Balls:
Please Note:
1. Please allow 1-3cm error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different :

מוצרים בקטגוריה