.

.

Cutulamo מנורת טיפול אור אינפרא אדום, מכשיר טיפול במנורת פיזיותרפיה נייד להקלה על כאבים

Cutulamo מנורת טיפול אור אינפרא אדום, מכשיר טיפול במנורת פיזיותרפיה נייד להקלה על כאבים

ILS 2.00

כמות
במלאי

【חומר באיכות גבוהה】 יש לו סוללת ליתיום פולימרית מובנית של 1200m Ah עם חיי שירות של עד 20,000 שעות והיא בטוחה ויעילה אתה יכול להשתמש בו בביטחון. 【עיצוב נפלא】 זהו מכשיר המבוסס על אפקט פוטוכימי ומנגנון טיפול דחוס חם, עם אנטי דלקתיות ונפיחות כתפקיד המוביל. 【נוח לשימוש】 קל להשתמש בפנס הפיזיותרפיה, 3 פעמים ביום, 5 דקות בכל פעם, ומקרב ישירות את העור, המפרקים או השרירים. 【קל לשימוש】 משמש בעיקר להקל על הכאב ולהפחתת דלקת, המתאים לגב, צוואר, כתפיים, ברכיים, ידיים. עוזר בשיפור מפרקים, כאבי גב, עייפות שרירים וכאב. 【יישום רחב】 מנורת פיזיותרפיה תומכת בטיפול מקומי, 630 ננומטר/660 ננומטר/850 ננומטר אור מעורב, 5 דקות תפקוד טיימר ופונקציות שאינן מהבהבות. 【חומר באיכות גבוהה】 יש לו סוללת ליתיום פולימרית מובנית של 1200m Ah עם חיי שירות של עד 20,000 שעות והיא בטוחה ויעילה. אתה יכול להשתמש בו בביטחון. 【עיצוב נפלא】 זהו מכשיר המבוסס על אפקט פוטוכימי ומנגנון טיפול דחוס חם, עם אנטי דלקתיות ונפיחות כתפקיד המוביל. 【נוח לשימוש】 קל להשתמש בפנס הפיזיותרפיה, 3 פעמים ביום, 5 דקות בכל פעם, ומקרב ישירות את העור, המפרקים או השרירים. 【קל לשימוש】 משמש בעיקר להקל על הכאב ולהפחתת דלקת, המתאים לגב, צוואר, כתפיים, ברכיים, ידיים. עוזר בשיפור מפרקים, כאבי גב, עייפות שרירים וכאב. 【יישום רחב】 מנורת פיזיותרפיה תומכת בטיפול מקומי, 630 ננומטר/660 ננומטר/850 ננומטר אור מעורב, 5 דקות תפקוד טיימר ופונקציות שאינן מהבהבות. מנורת פיזיותרפיה תומכת בטיפול מקומי, 630 ננומטר/660 ננומטר/850 ננומטר אור מעורב, 5 דקות תפקוד טיימר ותפקוד שאינו מהבהב . זהו מכשיר המבוסס על אפקט פוטוכימי ומנגנון טיפול דחוס חם, עם אנטי דלקתיות ונפיחות כתפקיד המוביל . משמש בעיקר להקל על הכאב ולהפחתת דלקת, המתאים לגב, צוואר, כתפיים, ברכיים, ידיים. עוזר בשיפור מפרקים, כאבי גב, עייפות שרירים וכאב . קל להשתמש בפנס הפיזיותרפיה, 3 פעמים ביום, 5 דקות בכל פעם, ומקרב ישירות את העור, המפרקים או השרירים . יש לו סוללת ליתיום פולימרית מובנית של 1200m Ah עם חיי שירות של עד 20,000 שעות והיא בטוחה ויעילה. אתה יכול להשתמש בו בביטחון. מפרט : סוג פריט : פיזיותרפיה LAMPMATERIAL : סגסוגת אלומיניום : 9 WWEWEW : בערך.

מאפיינים

Item Type:
Physiotherapy Lamp
Material:
Aluminum Alloy
Power:
9W
Weight:
Approx. 314g / 11.1oz
Product Size:
Approx. 12.5x2.5x2.5cm / 4.9x1.0x1.0in
Light Wavelength:
630nm +660nm+850nm
Power Supply:
1 x 18650 polymer lithium battery 1200mah (included) or 3 x AAA battery (battery not included, battery rack included)
Service Life:
20000 hours (long-term repeated use has a good health impact on human health)
Principles of Phototherapy:
The device physically emits a light band with a wavelength of 630nm/660nm/850nm (the same as the light band of He Ne light), using red light to penetrate the human body and produce the optical effect of the red light band (ie:
after red light is irradiated, Mitochondrial catalase activity increases, promote cell metabolism and protein synthesis, promote local blood circulation, control infection, and increase.
Applicability:
1. For soft tissue injuries, burns, stab wounds, other wounds and pos:

מוצרים בקטגוריה