.

.

מכונית Beaswhca מכונית ללא צבע תיקון כף יד מכשיר רכב לתיקון צבע גוף מכשיר ללא צבע תיקון שיניים –1000 חלקים

מכונית Beaswhca מכונית ללא צבע תיקון כף יד מכשיר רכב לתיקון צבע גוף מכשיר ללא צבע תיקון שיניים –1000 חלקים

ILS 2.33

כמות
במלאי

מכונה זו משתמשת בטכנולוגיית בקרת התוכניות החדשות של שבב יחיד כדי לשלוט במדויק על צורת הגל העובד תצורת הרכיב העיקרית מדורגת במקום השני, הרכיבים המיובאים המקוריים כדי להבטיח ביצועי מוצר. תיקון שיניים הוא משותף ואינו פוגע במשטח הצבוע, המתאים לשקעים קטנים, כמו בורות קרח. תחזוקה מהירה ויעילות עבודה גבוהה; עלות תחזוקה נמוכה ותוצאות מהירות, הבחירתך הטובה ביותר. רק יעיל לדיכאון של גוף מכונית המתכת הפלדה האלסטית, צורת הדיכאון דומה לשקע המעוגל המיוצר על ידי הברד והגוף. מכונה זו משתמשת בטכנולוגיית בקרת התוכניות החדשות של שבב יחיד כדי לשלוט במדויק על צורת הגל העובד. תצורת הרכיב העיקרית מדורגת במקום השני, הרכיבים המיובאים המקוריים כדי להבטיח ביצועי מוצר. תיקון שיניים הוא משותף ואינו פוגע במשטח הצבוע, המתאים לשקעים קטנים, כמו בורות קרח. תחזוקה מהירה ויעילות עבודה גבוהה; עלות תחזוקה נמוכה ותוצאות מהירות, הבחירתך הטובה ביותר. רק יעיל לדיכאון של גוף מכונית המתכת הפלדה האלסטית, צורת הדיכאון דומה לשקע המעוגל המיוצר על ידי הברד והגוף. מפרט : מצב : פריט חדש לגמרי סוג : חומר תיקון שיניים ללא צבע לרכב : נירוסטה + ABS + צבע גומי : כתמונות המוצגות יישום : המכשיר יעיל רק לדיכאון של גוף הפלדה האלסטית ומכונית המתכת. צורת הדיכאון דומה לשקע המעוגל המיוצר על ידי הברד והגוף. אין יישום : שקעים עם מבוי סתום או בורות עמוקים מדי אינם מתאימים, חלקי גוף שהועברו על פני השטח הצבוע והיו מתכת לא יישומים, אינם מתאימים לקמטים על פני הצבע או צלעות בחלקים קעורים, אלומיניום הגוף אינו מיושם דגם : תיקון שיניים ללא צבע -1000 תדר חשמל (Hz) : כוח דירוג של 50/60 הרץ : 1000 וולט מתח הפעלה : 5 V גורם כוח : ≥0.95 יעילות : ≥90% קירור : דרגת אוויר מגנה : IP23 משקל נטו נטו : משוער.5 LB (LXWXH) : בערך. 220 x 170 x 170 מ"מ/8.7 אינץ 'רשימת חבילה : 1 x מכשיר תיקון שיניים 2 x כבל חשמל 1 X Controller5 X Rocker 1 x הוראות אם יש לך שאלות או בעיות במוצר, אנא צור איתנו קשר באמצעות דואר אלקטרוני, אנו נשרת אתה בכנות תוך 24 שעות.

מאפיינים

Condition:
Brand New Item Type
The device is only effective for the depression of the elastic steel and metal car body. The shape of the depression is similar to the rounded dent produced by the hail and the body.:
No Application:
Depressions with dead ends or pits that are too deep are not suitable,:
Body parts that have been traumatized on the painted surface and have been sheet metal are not applicable,:
Not suitable for creases on paint surface or ribs in concave parts,:
Aluminum body is not applicable Model:
Paintless Dent Repair-1000
Power Frequency (hz):
50/60hz
Rated Power:
1000w
Operating Voltage:
5V
Power Factor:
≥0.95
Efficiency :
≥90%
Cooling:
Air-Cooled
Degree of Protection:
IP23
Net Weight:
Approx. 2.5kg/5.5lb
Dimensions (LxWxH):
Approx. 220 x 170 x 170mm/8.7 x 6.7 x 6.7in
Package List:
1 x Dent Repair Instrument2 x Power Cable1 x Controller5 x Rocker 1 x Instruction
If you have any questions or problems with the product, please contact us by email, we will serve you sincerely within 24 hours. :

מוצרים בקטגוריה