.

.

בטיחות בנוטינג 8 ממ תינוק בטיחות נטו מדרגות מרפסת פרוט גן נטו, קנבוס חבל נטו, ילדים של טיפוס נטו, מדרגות מרפסת אנטי-סתיו

בטיחות בנוטינג 8 ממ תינוק בטיחות נטו מדרגות מרפסת פרוט גן נטו, קנבוס חבל נטו, ילדים של טיפוס נטו, מדרגות מרפסת אנטי-סתיו

ILS 3.33

כמות
במלאי

ישנם שימושים רבים לרשתות מגן, כגון קירות צילום דקורטיביים, משחקי טיפוס לילדים, שיכולים לשמש כרשתות לכדורים שונים, ציפורי משק ובעלי חיים [גודל רשת מגן] עובי חבל רשת מגן 8 מ מ (0.31 אינץ'), מרווח רשת 8 על 8 ס מ , 8 על 10 ס מ , 8 על 12 ס מ, תומך גם בהזמנת קטרים שונים ורשתות שונות, במידת הצורך אנא פנה אלינו. *[חומר רשת ביטחון] הוא עשוי מחבל שרביטן והוא מוברג ביד. זה יפה בצבע וחסכוני באנטי שמש. זה מתאים לכל סוגים של פנים חיצוני קישוט, אנטי נופל והגנה. [מאפיינים של קישוט נטו] רב-שכבה עיוות וערב, מדויק חיווט, הביצוע; גבוהה טמפרטורת קרם הגנה, עמיד למים; קווים ברורים, אנטי להחליק סיבולת ואנטי ללבוש. [הגנה נטו מוצק ועמיד] תמיכה עבור רב-גודל ורשת גודל התאמה אישית, את נטו אבזם הוא לא רופף, זה הוא בטוח ויפה, ידידותית לסביבה ולא מזהם, קרם הגנה. רשת מגן, רשת ביטחון, רשת חבליםמשפחה יקרה מתקינה רשת ביטחון לילד או לחיית המחמד שלך!רשת ההגנה על חבל הבטיחות היא שותף הגנה הכרחי בחיי היומיום. זה לא רק מגן על המשפחה שלך וילדים אבל גם יכול לקשט שלך סביבת חיים. זה הוא גם באיכות גבוהה ילד הגנת טיפוס נטוהחבל נטו הוא מתאים מרפסת, מדרגות, חיות מחמד, ילדים, אולם התעמלות, מגרש משחקים, גינה, בית ספר או ספורט מועדון. זה יכול למנוע חפצים מליפול ולהבטיח את בטיחות של חיות מחמד, ילדים, וכו'. את מגן נטו יש שימושים רבים, כגון דקורטיבי תמונה קיר, אשר יכול לשמש כרשת של שונים חוות ציפורים animals.It יש באיכות גבוהה, אינו מחייב אותך להשתמש עשה זאת בעצמך ידנית לעשות את נטו, יכול לחסוך הזמן היקר שלך.אם רשת ביטחון זו מותקנת במרפסת או במדרגות, היא שימושית מאוד להגנה על ילדים והפיכתם לבטוחים יותר.מפרט : שם מוצר : רשת חבל קנבוס חומר רשת בטיחות : גודל רשת מגן : 1 על 1 מ', 1 על 2 מ', 1 על 3 מ', 1 על 4 מ', 1 על 5 מ', 1 על 6 מ', 2 על 2 מ', 2 על 3 מ', 2 על 3 מ', 3 על 3 מ', 3 על 7 מ', 4 על 4 מ', 4 על 6 מ', 5 על 5 מ '(להתאמה אישית)חבל בטיחות : קוטר כ : 8 מ ' (0.31 ב) 8 על 8 סנטימטר , 8 על 10 סנטימטר , 8 על 12 סנטימטר צבע חבל : צבע יוטה (ניתן להתאים אישית צבעים אחרים)הרשת הארוגה מתאימה לשימוש פנימי/חיצוני וניתן להשתמש בה בכל מקום.

מאפיינים

Product Name:
Hemp rope net
Safety net material:
jute
Protective mesh size:
1x1m , 1x2m , 1x3m , 1x4m , 1x5m , 1x6m , 2x2m , 2x3m , 2x4m , 2x5m , 3x3m , 3x5m , 3X7m , 4X4m , 4X6m , 5X5m(customizable)
Safety rope:
Diameter about:
8mm(0.31 in)
Mesh spacing:
8X8cm , 8X10cm , 8X12cm
Rope color:
jute color (other colors can be customized)
The woven mesh is suitable for indoor/outdoor use and can be used anywhere.:
★Widely used ropes:
stairs, balconies, lofts, windows, gardens, climbing, swings, hammocks, suspension bridges, kindergartens, shopping malls, restaurants, amusement parks, clothing stores, hanging clothes nets, roof ceiling nets, decorative nets, plant protection nets , tunnel network, blocking animal nets, children's shatter-resistant nets, pet isolation nets, child safety nets, cat nets, etc.
★Recommended size:
Photo wall:
rope thickness 3-6mm, mesh 8-12cm;
Clothes hanging net:
rope thickness 8-12mm mesh 8-15cm;
Decorative net:
rope thickness 6-20mm m

מוצרים בקטגוריה