.

.

מנהונג בוטני גינה דשא זרבובית 1 pc סילון פליז ממטרות מזרקות מבעבע 3/4 1 1.5 2 קצף בועה זרבוב

מנהונג בוטני גינה דשא זרבובית 1 pc סילון פליז ממטרות מזרקות מבעבע 3/4 1 1.5 2 קצף בועה זרבוב

ILS 2.67

כמות
במלאי

להשקות כל פינה בגינה ללא קשר למזג האוויר החיצוני, וודא שיש לך מדשאות ירוקות טריות בחזית או בחצר האחורית שלך. , יירד גשם אפילו בקיץ החם. לחץ 50 ~ 150 KPA. נפח מים 2 ~ 25 מעוקב M/ H. להשקות כל פינה בגינה. ללא קשר למזג האוויר החיצוני, וודא שיש לך מדשאות ירוקות טריות בחזית או בחצר האחורית שלך. , יירד גשם אפילו בקיץ החם. לחץ 50 ~ 150 KPA. נפח מים 2 ~ 25 מעוקב M/ H. השקיה מדויקת יותר, ריססו מי ישירות לזווית הרצויה, הרוויחו את האדמה, דואגים לדשא והפכו אותו לגאווה של המשפחה ולרחוב כולו. מידע על מוצר : שם המוצר פליז מבעבע עמוד המים חרירי נוזל גודל 3/4 ", 1", 1.5 ", 2" הסקה חוטית חוטית חוטית חוטית מיצוי חיבור 50 ~ 150kpawater נפח 2 ~ 25 קוביות מ '/HShooting גובה 0.8mcovering קוטר 0.6mspificification : 1.1/2 "חוט פנימי ל 3/4 חוט חילוני חרירי מזרקה מבעבעת באביב.5 "חוט חוט חילוץ קפיץ חרירי מזרקה מבעבעת 4. 2" חוט חוט חילון קפיץ חרירי מזרקה מבעבע חרירי אריזות : 1 פתיחות PCFETURES : זרבובית המזרקה המבעבעת האביב היא גם סוג של זרבובית סודה, המכונה גם זרבובית בועה, זרבובית פנינה. שמור על גובה מסוים בעת ריסוס מים, עמוד המים עבה וישר, עמוד המים העולה משטח המים הוא בעל השפעה תלת ממדית חזקה, ללא צינור יניקה, ואפקט התאורה ברור. ניתן להשתמש בו באופן נרחב בהזדמנויות שונות. לא מרסס מים באוויר, ליצירת תערובת אדי מים של מים לבנים, אפקט תאורה מתנפח הוא מובן מאליו לשימוש : זה נקרא מבעבע או זרבובית קפיצית אוניברסלית והוא אפקט פופולרי המשמש בבתים, מלון , גן, פארק, כיכר ציבורית, מזרקות מסחריות ואדריכליות. ניתן להשתמש בתרסיסי הזרבוב שגיאה -2 מ"מ. יש להבדל בין צגים שונים, יתכן שהתמונה לא משקפת את הצבע בפועל של הפריט.

מאפיינים

1.1/2 inner thread to 3/4 extral thread spring bubbling fountain nozzles:
2. 1 Extral thread spring bubbling fountain nozzles:
3. 1.5 Extral thread spring bubbling fountain nozzles:
4. 2 Extral thread spring bubbling fountain nozzles:
Packing:
1 pc
Features:
The spring bubbling fountain nozzle is also a kind of aerated nozzle, also known as a bubble nozzle , pearl nozzle. :
Maintain a certain height when spraying water, the water column is thick and straight, the water column that emerges from the water surface has strong three-dimensional effect, no suction pipe, and the lighting effect is obvious. :
It can be widely used in various occasions.:
Nozzle spray water in air, to form water vapor mixture of white water, swollen surfaced:
lighting effect is obvious:
Instructions for use:
It is called Bubbling or Universal Spring Nozzle and is a popular effect used in homes,hotel,garden,park,public square, commercial and architectural fountains.:
Fountain nozzle sprays can be used in a wide variety of ways to achieve spectacular effects:
With small water consumption, less noise, beautiful mushroom shape and convenient installation:
Note:
It is manual measurement, there may be 1-2mm error.:
Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. Thank you. :

מוצרים בקטגוריה