.

.

ספר תמונות, ספר אלבום, אלבום צילום 84 אלבום צילום כיס סרט מיני סרט שנהב אלבום תמונה אופנה בית משפחתי שמור זיכרון

ספר תמונות, ספר אלבום, אלבום צילום 84 אלבום צילום כיס סרט מיני סרט שנהב אלבום תמונה אופנה בית משפחתי שמור זיכרון

ILS 3.33

כמות
במלאי

עיצוב פסטורלי מקסים, דרך טובה לשמור על זיכרונות 【סגנון נצחי】 אלבומי התמונות האלה מושלמים אם ברצונך להציג את הזיכרונות שלך בסגנון נצחי. עיצוב מסוגנן ומודרני הופך את חייך למלאי שמש. שים את התמונות לתוכו לאחסון התמונות היטב. אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו. תודה שבאת, מאחל לך חיים מאושרים !. עיצוב פסטורלי מקסים, דרך טובה לשמור על זיכרונות. 【סגנון נצחי】 אלבומי התמונות האלה מושלמים אם ברצונך להציג את הזיכרונות שלך בסגנון נצחי. עיצוב מסוגנן ומודרני הופך את חייך למלאי שמש. שים את התמונות לתוכו לאחסון התמונות היטב. אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו. תודה שבאת, מאחל לך חיים מאושרים !. מפרט : כמות התמונה לספר יחיד : 84 תמונות גודל : 8.35 ס"מ 3 חומר כיסוי : דפוס הדפסת נייר כלול : 1 x הערות אלבום ספרותי 1 אנא בדוק את הגודל והצבע לפני הקנייה תמונות מוצרים. הנתונים לעיל מיועדים להתייחסות בלבד, הגודל נמדד ידנית, כל משתנה עשוי להיות שונה, אנא עיין במוצר בפועל, תודה . אם אתה מוצא בעיות במוצרים שלנו, אנא אל תהסס לפנות אלינו באמצעות דואר אלקטרוני, אנו נפתור את הבעיה בהקדם האפשרי . ברוך הבא את השיתוף והמשוב שלך כדי שנוכל לספק לך מוצרים ושירותים טובים יותר . תודה שביקרת בחנות שלי, לחץ כדי להיכנס לחנות שלי, יהיו הרבה מוצרים להתייחסותך 【לאחר המכירה】 אני חושב שתאהב את אלבום התמונות הזה אבל אם אתה לא מרוצה מהרכישה שלך מכל סיבה שהיא, אנא הושיט יד לנו באמצעות דואר אלקטרוני ואנחנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי לפתור את הבעיה שלך.

מאפיינים

Quantity of photo for a single book:
84 photos
Size:
8.9 * 6.35cm 3in
Cover material:
Paper printing pattern
Included:
1 x Literary Photo Album
notes:
1 Please check the size and color before buying.:
2 Excluding items other than those shown in product photos.:
3 Please note that due to different monitors, there may be slight color difference, please understand.:
4. The above data is for reference only, the size is manually measured, each variable may be different, please refer to the actual product, thank you.:
5. If you find any problems with our products, please feel free to contact us via email, we will solve the problem as soon as possible.:
6. Welcome your sharing and feedback so that we can provide you with better products and services.:
7. Thank you for visiting my shop, click to enter my shop, there will be many products for your reference:
【After Sale】I We think you will love this photo album but if you are not satisfied with your purchase for any reason, please reach out to us via email and we will do our very best to solve your problem. :

מוצרים בקטגוריה