.

.

מיקרו אחסון כרטיס קורא עבור 22 פרו מתאם אחסון כרטיס קורא עבור שוויצרי אתחול דיסק מיני קסנו שבב תואם, מיקרו אחסון כרטיס קורא

מיקרו אחסון כרטיס קורא עבור 22 פרו מתאם אחסון כרטיס קורא עבור שוויצרי אתחול דיסק מיני קסנו שבב תואם, מיקרו אחסון כרטיס קורא

ILS 0.67

כמות
במלאי

הורד משחקים : התקליטור יכול להוריד למשחקי גיימקוב מכרטיס אחסון, כרטיס אחסון מיקרו ותוכנות ביתיות אחרות עבור קסנוגק הוא שבב הנהג עבור גיימקוב. קל לשימוש : מתאם זה עוקף את המגבלות של מתאם כרטיס הזיכרון של גיימקוב ומאפשר שימוש בכרטיסי זיכרון הגדולים מ-2 ג ' יגה-בייט. מותקן מתחת לקונסולה מאחורי הכיסוי עם יציאה טורית 2 (כרטיס אחסון לא כלול) ג 'י. +דיסק אתחול שוויצרי מיני די. ביצועים מעולים : השבב הוא ישיר לקרוא, מגיב ומציע ביצועי משחקים מצוינים. אסד2ספ2 מאפשר לך להוריד גיבויים ויישומים מכרטיס אחסון מיקרו ולשמור על יציאת כרטיס הזיכרון הקדמי ללא תשלום. התקנה פשוטה : הוא מותקן ישירות על לוח ההיגיון של הכונן האופטי ומזריק מילת תיקון לכונן בזמן ריצה, זה יכול לבצע פקודות באגים ולקרוא די. די +, ?ר / רו מדיה. תוכנן במיוחד ואזהרות : אתה יכול להשיק כל מיובא משחקים, גיבויים של משחקים, וגם מקורי וגיבוי עותקים של רב דיסק משחקים. מתאים לשימוש מקצועי. אנא להבטיח כי שלך קונסולת דגם (צפון אמריקה, צפון אמריקה אסיה, חבר אירופאי) יש יציאה טורית 2 וכי אתה יכול להשיק את התוכנה העדכנית ביותר כפי שתואר לעיל. מפרט : סוג פריט : קורא כרטיסי אחסוןחומר : מחשב2 ספ2 מתאם פרו : 1. את מתאם נבדק עם מיקרו אחסון כרטיס ועבור שוויצרי כרטיס כדי להבטיח שהכל בסדר. עבור כרטיס אחסון מיקרו של ביטפונקס למתאם סדרתי 2 הוא המתאם האיכותי ביותר 2 ספ2 הזמין. ללוח המולחם במפעל ציפוי זהב אניג עמיד הניתן להעברה.הנתונים מהירים ואמינים. 22 פרו תומך בכרטיסי זיכרון עד 512 ג ' יגה-בייט תקליטור חדש שנשרף מראש עבור קבצי אתחול שוויצריים תקליטור חדש שנשרף מראש עבור קבצי אתחול שוויצריים, אנו מציעים שלושה סוגים של תקליטור, אנא בחר את התקליטור בהתאם לגרסת המארח שלךמכונות גרסה אמריקאיותמחבר למכונות אירופאיותאזורים חינם : תמיכה בדיסק רב משחקהתקנה אלחוטיתאין צורך בהסרת לוח האם שמרהגדרות מצב תיקון קול הניתנות להחלפה : 1. השבת תיקון דרה לחץ על כפתור הכתף השמאלית בזמן טעינת הדיסק. עבור השבת תיקון דרה, לחץ על כפתור הכתף הימני במהלך טעינת הדיסק. לחץ על לחצן איקס במהלך טעינת דיסק. עבור מצב תצוגת פאל, לחץ על י כפתור בזמן טעינת הדיסק. עבור קסנוגק מעטפת (מטעין דיסק רב משחק), לחץ על כפתור התחל בזמן טעינת דיסק.

מאפיינים

Item Type:
 Storage Card Reader
Material:
PCBA
SD2SP2 PRO Adapter:
1. The adapter has been tested with micro Storage Card and for swiss card to ensure that everything is in order.:
2. for Bitfunx gamecube micro storage card to serial adapter 2 is the highest quality sd2sp2 adapter available. The factory soldered board has a durable enig gold coating that can be transferred.:
Data is fast and reliable.:
3. sd2sp2 pro supports memory cards up to 512GB:
New CD ROM Pre burned for Swiss boot CD:
New CD ROM Pre burned for Swiss boot files, we offer three types of CD ROM, please select the CD ROM according to your host version:
NTSC U for US version machines:
NTSC J for Asian machines:
PAL for European machines:
Free regions:
Multi game disc support:
Wireless installation:
No motherboard removal required:
Pal, ntsc region strength:
Installation control LED:
Switchable read adjustment, error keeper:
Switchable sound fix:
Mode settings:
1. Disable dre fix press the left shoulder button while the disc is loaded.:
2. For Disable dre fix, press the right shoulder button during disc loading.:
3. Force NTSC display mode, press the x button during disc loading.:
4. For Pal display mode, press the y button while charging the disc.:
5. For Xenogc shell (multi game disc loader), press the start button while loading a disc.:
Package List:
1 x SD2SP2 PRO Adapter 1 x SD2SP2 PRO Card Reader  1 x CD Boot Disk   1 x For xeno gc Chip 

מוצרים בקטגוריה