.

.

SSK 128 ג'יגה-בייט USB SSD כונן הבזק מצב מוצק 550MB/S מהיר העברה מהיר מהיר USB 3.2 GEN2 Stick Drive Drive Stick + USB C.

SSK 128 ג'יגה-בייט USB SSD כונן הבזק מצב מוצק 550MB/S מהיר העברה מהיר מהיר USB 3.2 GEN2 Stick Drive Drive Stick + USB C.

ILS 22.99

כמות
במלאי

במהלך השידור והשימוש בקיבולת, כונני הבזק של SSK Solid State עדיין שומרים על שידור במהירות גבוהה זה לא ייפול בחדות באמצע תהליך הקריאה גם כאשר הוא מגיע לקיבולת האחסון המלאה שלו. אימץ את תקן ה- USB 3.2 Gen 2 האחרון, ניסיון עד 550 מגהבייט/שניות מהירות קריאה ומהירות כתיבה של 520 MB/S ביעילות. (שימו לב : אם התחברו ליציאת USB3.1 GEN1, מהירות ההעברה תהיה מוגבלת עד 450 MB/s. עבדו מהר ככל שתצטרכו עם ביצועי פרימיום ויכולות ענק בכונן הבזק USB אמין. ביצועים מהירים בוערים מאפשרים לך להעביר סרט 4 K באורך מלא לכונן תוך פחות מעשר שניות או 1000 תמונות תוך פחות מ 20 שניות. תיבת הילוכים מהירה גבוהה במיוחד : כונן הבזק של SSK USB 3.2 מספק עד 550 MB/S מהירות קריאה ומהירות כתיבה של 520 MB/S המהירה פי 10 ממקל זיכרון USB 3. וחשוב מכך, המהירות לא יורדת במהלך השידור ומצב השימוש בקיבולת. זה מתאים לתנועה יומית של קבצים ותמונות בקיבולת גדולה. על פי בדיקות פנימיות, הביצועים עשויים להשתנות מעט בגלל גורמים כמו ציוד מארח, ממשקים ותנאי שימוש. עיצוב מתקדם : כונן האגודל החיצוני SSK המוצק והקומפקטי של SSK עשוי מחומר סגסוגת אבץ בדרגה גבוהה, העמיד בפני נפילה ושחיקה. הכריכה מחזיקה היטב את יציאת המתכת של USB, ועיצוב הכובע ההפוך מגן ביעילות על ממשק ה- USB. תואם אחורה בטוח עם יציאות USB 3. אבטחת איכות : אחסון USB בגודל מיני, קיבולת גדולה של 128 ג'יגה -בייט, אתה יכול לקחת איתך כונן הבזק חיצוני USB SSD זה לאן שאתה הולך. כונן קפיצה נייד מתקדם, רשום את חייך ועבד בכל עת. זמן האחריות של חמש שנים מאפשר לך לקנות ולהשתמש ללא דאגות. תיבת הילוכים מהירה גבוהה במיוחד : כונן הבזק של SSK USB 3.2 מספק עד 550 MB/S מהירות קריאה ומהירות כתיבה של 520 MB/S המהירה פי 10 ממקל זיכרון USB 3. וחשוב מכך, המהירות לא יורדת במהלך השידור ומצב השימוש בקיבולת. זה מתאים לתנועה יומית של קבצים ותמונות בקיבולת גדולה. על פי בדיקות פנימיות, הביצועים עשויים להשתנות מעט בגלל גורמים כמו ציוד מארח, ממשקים ותנאי שימוש. עיצוב מתקדם : כונן האגודל החיצוני SSK המוצק והקומפקטי של SSK עשוי מחומר סגסוגת אבץ בדרגה גבוהה, העמיד בפני נפילה ושחיקה. הכריכה מחזיקה היטב את יציאת המתכת של USB, ועיצוב הכובע ההפוך מגן ביעילות על ממשק ה- USB.

מאפיינים

מוצרים בקטגוריה