.

.

BSTXQTY חומרת ארון נעליים עם 2 שכבות עם מסגרת הפוך ומגירה מתאימים לשימוש בחדרי שינה, ארונות וכניסה

BSTXQTY חומרת ארון נעליים עם 2 שכבות עם מסגרת הפוך ומגירה מתאימים לשימוש בחדרי שינה, ארונות וכניסה

ILS 14.09

כמות
במלאי

עיצוב חיסכון בחלל : חומרת ארון הנעליים עם שתי שכבות כוללת עיצוב מסגרת הפוך שממקסם את המרחב ומאפשר גישה נוחה לנעליים שלך זה מושלם לאלה עם שטח מוגבל בחדרי השינה, הארונות או הכניסה שלהם. צירי מגירות נוחים : בנוסף לעיצוב המסגרת, צירי ארון הנעליים הללו כוללים גם צירי מגירות אמינים לנוחות נוספת. זה מבטיח שתוכל בקלות לגשת לנעליים שלך ולהשאיר אותן מסודרות בכל עת. בנייה עמידה : מיוצר עם חומרים באיכות גבוהה, חומרת ארון נעליים זו בנויה להימשך ויכולה לעמוד בבלאי יומיומי. זה נועד לספק שימוש לאורך זמן והוא מהווה השקעה נהדרת לצרכי אחסון הנעליים שלך. קל להתקנה : צירי ארונות הנעליים הללו מיועדים להרכבה והתקנה קלים. כל החומרה הדרושה כלולה, ותוכלו להגדיר את ארון הנעליים שלכם ומוכן לשימוש תוך זמן קצר. שימוש רב-תכליתי : חומרת ארון נעליים זו מתאימה לשימוש בחללים שונים, כולל חדרי שינה, ארונות וכניסה. זה מציע פיתרון יעיל וחיסכון בחלל לארגון קולקציית הנעליים שלך. עיצוב חיסכון בחלל : חומרת ארון הנעליים עם שתי שכבות כוללת עיצוב מסגרת הפוך שממקסם את המרחב ומאפשר גישה נוחה לנעליים שלך. זה מושלם לאלה עם שטח מוגבל בחדרי השינה, הארונות או הכניסה שלהם. צירי מגירות נוחים : בנוסף לעיצוב המסגרת, צירי ארון הנעליים הללו כוללים גם צירי מגירות אמינים לנוחות נוספת. זה מבטיח שתוכל בקלות לגשת לנעליים שלך ולהשאיר אותן מסודרות בכל עת. בנייה עמידה : מיוצר עם חומרים באיכות גבוהה, חומרת ארון נעליים זו בנויה להימשך ויכולה לעמוד בבלאי יומיומי. זה נועד לספק שימוש לאורך זמן והוא מהווה השקעה נהדרת לצרכי אחסון הנעליים שלך. קל להתקנה : צירי ארונות הנעליים הללו מיועדים להרכבה והתקנה קלים. כל החומרה הדרושה כלולה, ותוכלו להגדיר את ארון הנעליים שלכם ומוכן לשימוש תוך זמן קצר. שימוש רב-תכליתי : חומרת ארון נעליים זו מתאימה לשימוש בחללים שונים, כולל חדרי שינה, ארונות וכניסה. זה מציע פיתרון יעיל וחיסכון בחלל לארגון קולקציית הנעליים שלך. מפרט : סוג פריט : ארון נעליים צינור חומר : פלדה מגולגלת קר : Blacknumber של שכבות : 2 Layersnet משקל ערכות אביזרים HINGE1 X הערה : שימו לב שהסוג החדש והסוג הישן של מוצר זה יישלחו באופן אקראי, וודאו שלא יהיה לכם אכפת לפני שתזמינו.

מאפיינים

Item Type:
Shoe Cabinet Hinge
Material:
Cold Rolled Steel
Color:
Black
Number of Layers:
2 Layers
Net Weight:
452 g / 15.9 oz(approx.)
Scope of Application:
For shoe cabinet,flip drawer,etc.
Package List:
1 x Shoe Cabinet Hinge1 x Accessory Kits
Note:
Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly,and make sure you will not mind before ordering.
Brand concept:
 Since its birth,BstXqty has always adhered to the original intention of customer first.Through the strict selection of materials and processes,to bring you more practical products and more satisfactory service.Choose us,not only on behalf of your affirmation of us,but also our motivation to keep moving forward,thank you for your visit. Buy what you want to buy,experience the best!Have a good day,My friend!

מוצרים בקטגוריה