.

.

מברשת שירותים TPR WINOC עם פינצטה מעוצבת ומחזיקים סט זיפי סיליקון לניקוי קומוד אמבטיה

מברשת שירותים TPR WINOC עם פינצטה מעוצבת ומחזיקים סט זיפי סיליקון לניקוי קומוד אמבטיה

ILS 98.20

כמות
במלאי

זיף חומר TPR : מקרצף ומסיר כתמים על פני השטח הקריאה בקלות עם שריטות קטנות; פחות סביר ללבוש, עמיד ויציב ראשי מברשות רחיצים : לא יתלכלכו, ראשי המברשת דריסים במהירות לאחר ניקוי השירותים, אין מקומות לכתמים להסתתר. פיצוץ בלתי נראה : שלף פינצטה, קל להסרת שערות ומשהו אחר. אין שפיכה : בסיס מעובה PP באיכות גבוהה לא יקצה או יקרוס בקלות, שמור על Bathromm שלך נקי ונחמד למראה. לא רק מתאים לשירותים, כיורים, אגן שטיפה ואמבטיות. זיף חומר TPR : מקרצף ומסיר כתמים על פני השטח הקריאה בקלות עם שריטות קטנות; פחות סביר ללבוש, עמיד ויציב. ראשי מברשות רחיצים : לא יתלכלכו, ראשי המברשת דריסים במהירות לאחר ניקוי השירותים, אין מקומות לכתמים להסתתר. פיצוץ בלתי נראה : שלף פינצטה, קל להסרת שערות ומשהו אחר. אין שפיכה : בסיס מעובה PP באיכות גבוהה לא יקצה או יקרוס בקלות, שמור על Bathromm שלך נקי ונחמד למראה. לא רק מתאים לשירותים, כיורים, אגן שטיפה ואמבטיות. זיף חומר TPR : מקרצף ומסיר כתמים על פני השטח הקריאה בקלות עם שריטות קטנות; פחות סביר ללבוש, עמיד ויציב. ראשי מברשת רטובים : לא יתלכלכו, ראשי המברשת דריכים במהירות לאחר ניקוי האסלה, אין מקומות לכתמים להתחבא פינצטה : משוך פינצטה, קל להסרת שערות ומשהו אלסנו שפיכה : בסיס מעובה PP באיכות גבוהה לא יטיף או להתמוטט בקלות, שמור על הבתרטום שלך נקי ונחמד למראה. לא מתאים רק לשירותים, כיורים, אגני רחצה ואמץ יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתי קשר, אנו ניצור איתך קשר תוך 24 שעות ונתן לך תשובה משביעת רצון. התנגדות ונחיתה לשימוש כפול, ללא כיבוש קרקע. הדבק יציב, יכולת הנשיאה חזקה, וניתן למקם אותה כרצונם מבלי ליפול.

מאפיינים

Usage:
Toilet
Material:
TPR
Package Included:
1*Toilet brush:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
Hanging and landing dual-use, no land occupation. paste firm, the bearing capacity is strong, and it can be placed at will without falling. :

מוצרים בקטגוריה