.

.

משאבת שד לבישה של FBKPHSS, משאבת שד ללא ידיים, משאבת שד חשמלית ניידת עם תצוגת LED מתאימה לכל האירועים, לבן

משאבת שד לבישה של FBKPHSS, משאבת שד ללא ידיים, משאבת שד חשמלית ניידת עם תצוגת LED מתאימה לכל האירועים, לבן

ILS 103.42

כמות
במלאי

ידיים בחינם ונייד : משאבת שד קלה ללא ידיים, טובה לנסיעות ובדרך אתה יכול לעבוד, לצאת החוצה או פשוט ליהנות משקט של שלום . כל זאת בזמן שאתה שואב. משאבת השד החשמלית הזו מושלמת לאמהות או אמהות חדשות שהיו לאחר הלידה במשך תקופה מסוימת. תכנון בטוח ואנטי-גב : כל החלקים עשויים מסיליקון בדרגת מזון ונטול BPA. מערכת ההגנה על זרימת האחורית המקצועית מונעת את החלב להיכנס למנוע משאבת השד החשמלי ושומר על ניקיון החלב. 3 מצבים ויניקה מתכווננת : 3 מצב עבודה, 9 רמת יניקה מתכווננת הדמיה עיסוי קצב יניקה לתינוק תחילה ואז משאבים, עיצוב ביוני מתאים לתדירות הנקה נקבה, יניקה נוחה. מסך מגע בהגדרה גבוהה : לוח מגע רגיש, אצבע אחת לשליטה, קל להפעלה. הפעל את מצב העבודה, רמת היניקה, זמן ומצב הסוללה בבירור. גדלים שקטים ומספר : רעש נמוך במיוחד, משאבת שד ניידת נשמעת פחות מ- 45 d B בעבודה, לא להפריע לתינוק שקט נפשי שקט. ידיים בחינם ונייד : משאבת שד קלה ללא ידיים, טובה לנסיעות ובדרך. אתה יכול לעבוד, לצאת החוצה או פשוט ליהנות משקט של שלום . כל זאת בזמן שאתה שואב. משאבת השד החשמלית הזו מושלמת לאמהות או אמהות חדשות שהיו לאחר הלידה במשך תקופה מסוימת. תכנון בטוח ואנטי-גב : כל החלקים עשויים מסיליקון בדרגת מזון ונטול BPA. מערכת ההגנה על זרימת האחורית המקצועית מונעת את החלב להיכנס למנוע משאבת השד החשמלי ושומר על ניקיון החלב. 3 מצבים ויניקה מתכווננת : 3 מצב עבודה, 9 רמת יניקה מתכווננת הדמיה עיסוי קצב יניקה לתינוק תחילה ואז משאבים, עיצוב ביוני מתאים לתדירות הנקה נקבה, יניקה נוחה. מסך מגע בהגדרה גבוהה : לוח מגע רגיש, אצבע אחת לשליטה, קל להפעלה. הפעל את מצב העבודה, רמת היניקה, זמן ומצב הסוללה בבירור. גדלים שקטים ומספר : רעש נמוך במיוחד, משאבת שד ניידת נשמעת פחות מ- 45 d B בעבודה, לא להפריע לתינוק שקט נפשי שקט. מפרט : חומר : רכיבי PPProduct : סיליקון רמקול x1tee x1silicone דיאפרגם x1breast משאבה מארח x1usb חוט טעינה x1duckbill שסתום x1set bra x1 Health TIPS : . שטיפה את הידיים לפני שאיבת חלב אם. לפני שמבטאים חלב עם משאבת השד, מרחו מגבת חמה על השדיים, עיסוי כדי לעורר את האורולה והפכו את השדיים ללא חסימות לחלוטין. אקססו בלחץ שעובד עבורכם.

מאפיינים

Material:PP:
Product Components:
Silicone speaker x1:
Tee x1:
Silicone diaphragm x1:
Breast pump host x1:
USB charging cord x1:
Duckbill valve x1:
Set bra x1:
Health Tips:
.wash your hands before pumping or handling breast milk:
. Before expressing milk with the breast pump, apply a hot towel to the breasts, massage to stimulate the areola, and make the breasts completely unblocked:
.Express at a pressure that works for you. Stop expressing if your breasts or nipples feel sore:
.For milking, you only need to express the amount of eight points (the time should not exceed 20 minutes):
.Use a container with a lid when storing breast milk:
. Remove breast milk that has been refrigerated for more than 72 hours (3 days):
.Do not combine refrigerated breast milk with fresh breast milk:
. Thaw the refrigerated breast milk or connect the container to the breast warmer to warm the milk before feeding:
.If the refrigerated breast milk is thawed, if the baby cannot drink it after 24 hours, please do not re-refrigerate the breast milk. Dispose of the rest and sterilize the container. :

מוצרים בקטגוריה