.

.

Guangming - מפתח ברגים שקע מחגר מיני, ברגים מחגר שחרור מהיר, מוט צמד על מברג שקע המוט לכלי יד במוסך

Guangming - מפתח ברגים שקע מחגר מיני, ברגים מחגר שחרור מהיר, מוט צמד על מברג שקע המוט לכלי יד במוסך

ILS 28.54

כמות
במלאי

מתכוונן - מותאם קדימה והפוך אידיאלי לשקעים של חיבור 6.35 ס"מ או סיביות מברג. הברגים מתאימים לחלקים של חתיכות מברג או שקעים. פלדה באיכות גבוהה - פלדה איכותית הופכת את השקעים והמחגר לחזקים ועמידים. הברגים הם בעלי קשיות גבוהה, קשיחות רבה וביצוע משובח, מאוד יציב ועמיד לשימוש. Hangle נוח - ידית מחגר עיצוב ארגונומי, ללא החלקה, קל לשימוש. הידית מתאימה בנוחות בידך, חוסכת לך אנרגיה רבה כשאתה משתמש בה. נייד - מפתח הברגים של שקע המחגר הוא קל משקל, נייד וקל לנשיאה בתיק הכלים שלך. זהו כלי יד שימושי ונייד לתחזוקה יומית. שימוש רחב - מפתח ברגים נועד לקחת ביט מברג. זה יהיה כלי שימושי נהדר בבית, מוסך, סדנה למתכת, עובדי עץ, בונים, טכנאי וכו '. מתכוונן - מותאם קדימה ואחורה. אידיאלי לשקעים של חיבור 6.35 ס"מ או סיביות מברג. הברגים מתאימים לחלקים של חתיכות מברג או שקעים. פלדה באיכות גבוהה - פלדה איכותית הופכת את השקעים והמחגר לחזקים ועמידים. הברגים הם בעלי קשיות גבוהה, קשיחות רבה וביצוע משובח, מאוד יציב ועמיד לשימוש. Hangle נוח - ידית מחגר עיצוב ארגונומי, ללא החלקה, קל לשימוש. הידית מתאימה בנוחות בידך, חוסכת לך אנרגיה רבה כשאתה משתמש בה. נייד - מפתח הברגים של שקע המחגר הוא קל משקל, נייד וקל לנשיאה בתיק הכלים שלך. זהו כלי יד שימושי ונייד לתחזוקה יומית. שימוש רחב - מפתח ברגים נועד לקחת ביט מברג. זה יהיה כלי שימושי נהדר בבית, מוסך, סדנה למתכת, עובדי עץ, בונים, טכנאי וכו ' והידית הנוחה קלה לאחיזה 1. עם ראש מרובע אחד 1/4 ואחד 1/4 שקע משושה. שימוש בכל רחב : הוא נועד לקחת סיביות מברג ויכול לשמש כמברג נוח. זה יכול גם לחבר לשקע ולהשתמש בו כברגים שקע. זה משמש בצורה מושלמת בבית, סדנת מוסך על ידי מתכת, עץ עובדים, בונים וכו '. הערה : אל תשתמש במכשירים אלו -אלקטריים של שרוול חיבור או רכיבי בורג קטנים. מכונות גדולות אנא בחר ברגים מתקדמים. חבילה כלול : 1 PCS * מיני 1/4 "מפתח ברגים Ratchet.

מאפיינים

6.35mm:
Color:
black
Weight:
23.7g
Benefits and Features:
1.With one 1/4 square head and one 1/4 hexagonal socket.:
2.Ideal for connect 6.35cm sockets or screwdriver bit.:
3.Can be adjusted forward and reverse, mini size and portable, a must have tool in your tools bag.:
Wide Use:
It is designed to take a screwdriver bit and can be used as a convenient screwdriver.It can also attach to a socket and be used as a socket wrench.:
It is perfectly used at home, garage workshop by metal, wood workers, builders, etc. :
Note:
Do not use the connection sleeve wind approvedelectrical appliances or small screw components. Big machines please select high-end wrench.:
Package Include::
1 pcs * Mini 1/4 Ratchet Socket Wrench :

מוצרים בקטגוריה