.

.

יואב דלת אצבע קמצוץ משמר / דלת משמר קמצוץ בטיחות אצבע פקק לתינוקות | ילד הגהה להגן על הקטנים שלך מטרקים ילד או לחיות

יואב דלת אצבע קמצוץ משמר / דלת משמר קמצוץ בטיחות אצבע פקק לתינוקות | ילד הגהה להגן על הקטנים שלך מטרקים ילד או לחיות

ILS 7.95

כמות
במלאי

*להגן על ילדים וחיות מחמד בבטחה : שלנו דלת קמצוץ משמר נועד למנוע סגירה ולשמור את דלת מטריקה, להבטיח את בטיחות והגנה של ילדים וחיות מחמד בבית שלך *שמירה על ילדי אצבעות : זה דלת קמצוץ משמר הוא אבטחת כלי עם ילד ידידותי עיצוב, מציע נהדר דלת אבטחה ופועל אמין אצבע מגן עבור הקטנים שלך. עשוי באיכות גבוהה שרירי בטן + ויניל, שלנו דלת קמצוץ משמר הוא עבה וגמיש, להבטיח שלה עמידות ומאפשר לו לשמש שוב ושוב מבלי לאבד שלה יעילות. *הגנה עליהם מפני נזק : שלנו דלת קמצוץ משמר נועד לא נזק דלתות או דלת מסגרות, הגנה עליהם מפני נזק עם שלה רך מרקם. ליהנות שקט נפשי בידיעה שלך ריהוט הוא בטוח עם שלנו דלת קמצוץ משמר. * מאובטח מתאים ביותר דלתות : שלנו דלת קמצוץ משמר בצורה חלקה מתאים ביותר דלתות, נועד הצמד את בטיחות שער נגד דלת, מתן סביבה בטוחה לילדים בזמן שהם לשחק ולחקור. היכרות עם דלת קמצוץ משמר, ילדים ידידותי וחיוני בטיחות פתרון כדי למנוע הקטנים שלך מלהיות נעול או בטעות צבט על ידי סגירת דלת. שלנו דלת קמצוץ משמר נועד להתאים ביותר דלתות בעת היותו לשימוש חוזר ועשוי עמיד חומר שמבטיח הגנה לטווח ארוך עבור המשפחה שלך. את ריהוט ידידותי עיצוב מבטיח אין נזק דלתות או ידיות. לשמור על הילד שלך בטוח ומאובטח בבית עם שלנו דלת קמצוץ משמר-חובה עבור כל משפחה ביתי. קבל את שלך עכשיו ותיהנה משקט נפשי בידיעה שילדך מוגן.מפרט : גודל מוצר : 7.44 פנימהמוצר חומר : שרירי בטן, פוליווינילואלקטרי : גודל המוצר נמדד ביד, יש שגיאה קלה, אנא סלח לי! בשל ההבדל בין מסכים שונה, התמונה עשויה שלא לשקף את הצבע האמיתי של הפריט, אנא עיין במוצר בפועל, תודה לך!שביעות רצון להבטיח : אנו נספק לך עם באיכות גבוהה לאחר שירות ומכירות, היה סמוך ובטוח לקנות. אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו!רשימת אריזה : דלת קמצוץ משמר*1.

מאפיינים

Product size:
7.3*6.2cm/2.87*2.44in
Product material:
ABS, PVC
Reminder:
The product size is measured by hand, there is a slight error, please forgive me! Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item, please refer to the actual product, thank you!
Satisfaction Guarantee:
We will provide you with high-quality after-sales service, please rest assured to buy. If you have any questions, please feel free to contact us!
packing list:
Door pinch guard*1 :

מוצרים בקטגוריה