.

.

2 יחידות הנקה פטמת פטמת מגן מגן כוס סיליקון פטמת מגן מגן סיליקון פטמת מגן עבור כיסא גלגלים אביזרי כריות מגן עבור

2 יחידות הנקה פטמת פטמת מגן מגן כוס סיליקון פטמת מגן מגן סיליקון פטמת מגן עבור כיסא גלגלים אביזרי כריות מגן עבור

ILS 7.52

כמות
במלאי

*עיצוב נייד* : חשוב ומעשי כלי עבור סיעוד אמא, קומפקטי וקל משקל, מגיע עם תיבה לאחסון קל, מושלם עבור בית, נסיעות, פעילות חיצונית, וכו' *כוס יניקה כפולה : ספיחה חזקה במיוחד, לא קל להחליק. את שכבה כפולה מגן באופן מלא עוטף את פטמה, באמת מימוש את שכבה כפולה הגנה בתוך ומחוץ. *היקף היישום* : מגן פטמת הנקה הוא מתאים לאם עם שטוח או שקוע פטמות, כאב במהלך הנקה, קושי מוצץ חלב עבור תינוק, ותינוק בקיעת השיניים תקופה. אפקט איטום טוב יותר : מגן פטמה בצורת כותרת, מתאים לצורות חזה שונות. אוויר לא יזרום לתוך פטמת מגן גוף, גורם לתינוק יש גזים. סיליקון רך : מגן פטמות סיעוד עשוי מסיליקון באיכות מזון, בטוח וידידותי לסביבה, חסר ריח, רך וידידותי לעור, קל לניקוי, עמיד לשימוש. מפרט : סוג פריט : פטמה מגןחומר : מזון כיתה סיליקוןהיקף של יישום : אלה עם שטוח או שקוע פטמות (קושי בהנקה), כאב במהלך הנקה (פצעים על פטמות), קושי מוצץ חלב עבור התינוק, והתינוק הוא בקיעת שינייםשיטת ניקוי : מים חמים לשטוףכיצד להשתמש : לנגב את פטמות ועטרה עם מגבונים לפני שימוש, כיסוי השדיים עם מגן, ולחץ אותו עם הידיים שלך לפני הנקה. אנא לשטוף אותו עם מים לאחר שימוש.רשימת אריזה : 2 מגני פטמה2 תיבת איקס הערה : יש לשטוף ולנקות במים חמים לפני השימוש. אין להרתיח או להשרות במים רותחים חמים, אחרת זה יהפוך מסריח ומעוות. אם יש סימני נשיכה, קרעים, התרחבות וכו'. לאחר שימוש לטווח ארוך, להחליף אותו באופן מיידי.

מאפיינים

Item Type:
Nipple Shield
Material:
Food Grade Silicone
Scope of Application:
Those with flat or sunken nipples (difficulty in breastfeeding), soreness during breastfeeding (wounds on nipples), difficulty in sucking milk for the baby, and the baby is in the teething period
Cleaning Method:
Hot water rinse
How to Use:
Wipe the nipples and areola with wipes before use, cover the breasts with the shield, and press it with your hands before breastfeeding. Please wash it with water after use.:
packing list:
2 x Nipple Shields:
2 x Box:
Note:
Rinse and clean with hot water before use. Do not boil or soak in hot boiling water, otherwise it will become smelly and deformed. If there are bite marks, ruptures, expansion, etc. after long term use, replace it immediately.:

מוצרים בקטגוריה