.

.

כנופיית משותף צבת הידוק דלק מסנני צינור צינור אבזם הסרת קליפר פחמן פלדה מתאים לרכב אוטומטי רכב כלים

כנופיית משותף צבת הידוק דלק מסנני צינור צינור אבזם הסרת קליפר פחמן פלדה מתאים לרכב אוטומטי רכב כלים

ILS 53.60

כמות
במלאי

סוג : סוג אוניברסלי יישום : דלק צינור פלייר. חומר : פלדת פחמן+פוליוויניל כלוריד. הכלים שלנו עשויים מחומרים איכותיים, חזקים ועמידים. להביא נוחות לעבודה שלך ולהשלים כל של העבודה שלך יותר ביעילות. תכונות : עמידאת משותף הידוק צבת הוא עשוי באיכות גבוהה גבוהה פחמן פלדה, אשר הוא קשה ועמיד. את משותף הידוק צבת יש ארוך באמצעות זמן.אנושי את משותף הידוק צבת נועד עם אנושי ידית שהוא נוח לשימוש זמן רב.עיצוב לסתהשתמש בלסתות המיוחדות כדי למשוך את המחבר לאחור כדי להסיר את המחבר.מהירעל ידי שימוש משותף הידוק צבת, אתה יכול לשחרר חיבורים במהירות ובקלות.היקף היישוםמתאים לשחרור חיבורים על צינורות דלק במהלך תחזוקה או בעת החלפת מסנני דלק.מפרט : סוג : משותף הידוק צבעיםכמות : 1 יחידחומר : גבוהה פחמן פלדהצבע : כחולמשטח טיפול : נגד חלודה ניקל ציפויתאורך : 175 מ"מ/6.88" נטו משקל : 145 גרם/5.11 אונקיות חבילה : 1* משותף הידוק צבעיםאם אתה לקנות אותו לשימוש אישי או במתנה, שלנו כלים יכול לפחות לפתור אחת הדאגות שלך, כי אנחנו לא לעשות כלים ברישול. בחר את זה, ואתה תמיד יכול לסמוך על זה. אם יש לך שאלות או הצעות, אנא כתוב לנו באמצעות . אנחנו נפתור את הבעיה שלך בזמן.אנו מעריכים את חווית הלקוח שלך, חווית המוצר שלך היא החשובה ביותר, אנו מחויבים לגרום לך להיות מרוצה לחלוטין, אנו מספקים לך ולכל הלקוחות מוצרים ושירותים טובים יותר.

מאפיינים

Type:
joint clamping pliers
Quantity:
1pc
Material:
high-carbon steel
Color:
blue
Surface treatment:
anti-rust nickel plating
Length:
175mm/6.88''
Net weight:
145g/5.11oz
Package:
1* joint clamping pliers:
Whether you buy it for personal use or as a gift, our tools can at least solve one of your worries, because we never make tools carelessly. Choose it, and you can always trust it. If you have any questions or suggestions, please write to us via . We will solve your problem in time.:
We appreciate your customer experience, your product experience is the most important, we are dedicated to make you completely satisfied, we provide you and all customers with better products and services. :

מוצרים בקטגוריה