.

.

קולומביה גברים של אבקת לייט מעיל

קולומביה גברים של אבקת לייט מעיל

ILS 3.33

כמות
במלאי

100% פוליאסטר אומני-חום : בגדי רפלקטיבי החום המוגנים בפטנט שלנו הם מערכת ניהול חום הגוף האולטימטיבית לביצועים בחוץ. הבטנה הפנימית מורכבת מדפוס הנקודות המתכתי שלנו שנועד לשמור על חום, בעוד שהבד הנושם מפזר לחות. מעיל חורף נוח : מעיל לייט אבקת הגברים של קולומביה עשוי מבד עמיד במים, מבודד ומנצל את הבטנה הרפלקטיבית התרמית שלנו. נועד לשמור לך חם ונוח כאשר מזג האוויר הופך קר. טכנולוגיה מתקדמת : את קולומביה אבקת לייט מעיל תכונות מים עמיד בד, כדי לשמור אותך יבש ומוגן, כמו גם שלנו ייחודי מבודד בטנה כדי לשמור אתה נוסף חם וקלוי. תכונות שימושיות : מעיל זה כולל שני כיסי יד עם רוכסן כדי לשמור על פריטים קטנים מאובטחים, חפתים אלסטיים ומכפלת מתכווננת עם שרוך כדי לשמור על הקור בחוץ. בידוד חם : בידוד תרמרטור 100% פוליאסטר החתימה שלנו שומר אותך חם במיוחד בימים קרירים. זמין ב שינוי גודל מורחב. שלנו אבקת לייט קר-מזג אוויר מעיל משלב התאמה קלאסית עם טכנולוגיה כדי לשמור על גברים חם ויבש. בעל מבנה של פגז עמיד במים, מרופד עם מערכת רפלקטיבית חום חום, ארוז עם בידוד תרמרטור שלנו, המעיל הזה ישמור אותך חם ונוח כאשר מזג האוויר הופך סוער וקר . מוכן לעזור לך לקחת את החורף בסערה. 

כיסי יד עם רוכסן לשמירה על אבטחת פריטים, בעוד שרוולים עם חפתים אלסטיים ומכפלת מתכווננת עם שרוך שומרים על הקור נעול, מה שהופך את ההתאמה המושלמת לשימוש פעיל.

 ז ' קט חורף זה זמין בצבעים וגדלים רבים. זמין ב שינוי גודל מורחב. התאמה פעילה וקבועה. כדי להבטיח את גודל לך לבחור הוא נכון, לנצל שלנו שינוי גודל תרשים הבא מדידה הוראות : עבור את שרוולים, להתחיל במרכז האחורי של הצוואר שלך ולמדוד על כתף ולמטה כדי את שרוול. אם אתה בא עם מספר חלקי, עגול עד למספר הבא אפילו. לחזה יש למדוד את החלק המלא ביותר של החזה, מתחת לבית השחי ומעל השכמות, תוך שמירה על סרט המדידה יציב ורמה. 
עשוי 100% פוליאסטר.

מאפיינים

מוצרים בקטגוריה