.

.

ציוד שידור חי - 100 פאונד. מגנטי טלפון הר רגיל גודל טלפונים. סופר חזק. נהדר עבור וידאו בחדר הכושר, תמונות, שידור חי או ווד.

ציוד שידור חי - 100 פאונד. מגנטי טלפון הר רגיל גודל טלפונים. סופר חזק. נהדר עבור וידאו בחדר הכושר, תמונות, שידור חי או ווד.

ILS 1.00

כמות
במלאי

מגנט חזק-זה 300 "קוטר מגנט הוא 3/8" עבה ומדורג עבור 100 קילו. זה ממש חזק, ולא יאפשר למכשיר שלך ליפול. בשביל מה זה-שידור חי או שיא מחדר הכושר, הבית או החנות. התקנה זו מאפשרת לך לצרף את הטלפון שלך (עד 85 מ מ רוחב) או מצלמה ספורט לכל חפץ מתכת, ציוד כושר, לוח רכב, או מתלה גוץ. באיכות גבוהה-מגנט חזק עם מתאם בורג מתכוונן מהדק הטלפון מתאים התקנים עד 85 מ מ רחב. קפיץ מלחציים מספק חזק להחזיק. כל כך קל - עכשיו אתה יכול להקליט קטעי וידאו מכלי רכב, מכוניות, משאיות, או להקליט קטעי וידאו ווד, או לצלם בזמן בבית, או בחיק הטבע. אחיזה חזקה, לא להחליק. מתכוונן זווית-את חצובה מתאם ובורג יכול להיות מותאם כדי ללכוד כל זווית שאתה רוצה, להשתמש בדיוקן/נוף, או להתיר את מגנט ולהשתמש טלפון מהדק על חצובה, או הר עם 1/4-20 אשכולות. קבל את זה 100 ליברות. מדורג מגנט הר מתכוונן זווית טלפון מהדק מחזיק. אפשרות נהדרת לחיבור הטלפון שלך (גודל טלפון רגיל עד 85 מ מ רוחב), מצלמת פעולה ספורטיבית כמו גופרו, או אביזרים אחרים לכל דבר מתכת בחוץ, בבית, בעבודה או בחדר הכושר. אף אחד בסביבה כדי להקליט וידאו את שגרת הווד שלך עבור קרוספיט או רשת? רק הר זה לכל ציוד מתלה, מתלה גוץ, וכו ' כדי ללכוד שלך אימון. או להזרים שגרות אימון חי לעוקבים שלך כדי שיוכלו לעקוב אחר בבית. עם זה הר, אתה יכול בקלות להתיר את מגנט לשימוש את מכשיר מחזיק על חצובה, או כל דבר עם 1/4-20 אשכולות. מתאם החצובה וקליפים גופרו תואמים לאביזרי ציוד אחרים בשידור חי, כך שתוכל להתאים בקלות את התושבות שלנו לעבודה עם מצלמות אחרות שכבר בבעלותך. הקפד לבדוק את כל קו התושבות והמתאמים שלנו, המאפשרים לך למקסם את הפוטנציאל של הציוד שלך בזמן הקלטת וידאו פעולה, צילום תמונות או שידור חי איתך טלפון, גופרו או מצלמת פעולה. ציוד שידור חי היא חברה אמריקאית המציעה תושבות טלפון ואביזרים חדשניים. הקפד לבדוק את כל קו המוצרים שלנו.

מאפיינים

מוצרים בקטגוריה