.

.

01 קליפים של קולב, מכנסיים ידידותיים לסביבה קליפים קליפים מרובים לשימושים לחצאית חליפה למכנסיים

01 קליפים של קולב, מכנסיים ידידותיים לסביבה קליפים קליפים מרובים לשימושים לחצאית חליפה למכנסיים

ILS 65.00

כמות
במלאי

שימושים מרובים, אתה יכול להשתמש בקטעי נוהר אלה כדי להחזיק את המכנסיים, החצאיות, הקשרים, הצעיפים וכו ' השיניים החזקות ללא החלקה מחזיקות את הבגדים שלך בחוזקה, לעולם אל תעוות או חלודה, עמידה ויכולה לעמוד בשימוש יומיומי. זה מתאים מאוד לארון הבגדים שלך, וכמות האריזה היא 10 יחידות, שיכולות לענות על צרכיהם של מרבית המשפחות. קליפים אלה עשויים מחומר נוהר, המשטח מכוסה בחומר קטיפה, הגנה על הסביבה. הקליפים הנוהרים הללו יגן על הבגדים שלך ולא ייפגעו. התאם את מרווח הקליפ כך שיתאים לגדלים וסגנונות בגדים שונים. שימושים מרובים, אתה יכול להשתמש בקטעי נוהר אלה כדי להחזיק את המכנסיים, החצאיות, הקשרים, הצעיפים וכו '. השיניים החזקות ללא החלקה מחזיקות את הבגדים שלך בחוזקה, לעולם אל תעוות או חלודה, עמידה ויכולה לעמוד בשימוש יומיומי. זה מתאים מאוד לארון הבגדים שלך, וכמות האריזה היא 10 יחידות, שיכולות לענות על צרכיהם של מרבית המשפחות. קליפים אלה עשויים מחומר נוהר, המשטח מכוסה בחומר קטיפה, הגנה על הסביבה. הקליפים הנוהרים הללו יגן על הבגדים שלך ולא ייפגעו. התאם את מרווח הקליפ כך שיתאים לגדלים וסגנונות בגדים שונים. שימושים מרובים, אתה יכול להשתמש בקטעי נוהר אלה כדי להחזיק את המכנסיים, החצאיות, הקשרים, הצעיפים וכו '. הקליפים הנוהרים הללו יגן על הבגדים שלך ולא ייפגעו. התאם את מרווח הקליפ כך שיתאים לגדלים וסגנונות בגדים שונים . הקליפים הללו עשויים מחומר נוהר, המשטח מכוסה בחומר קטיפה, הגנה על הסביבה. השיניים החזקות ללא החלקה מחזיקות את הבגדים שלך בחוזקה, לעולם לא מתעוותים או חלודה, עמידים ויכולים לעמוד בשימוש יומיומי . זה מתאים מאוד לארון הבגדים שלך, וכמות האריזה היא 10 יחידות, שיכולות לענות על הצרכים של מרבית המשפחות. ספציפיות : סוג פריט : קולב קליפסמראלי : נוהר+Velvet Color : משקל שחור : בערך.6oz רשימת חבילות : 10 x Clipsnote : 1. מכיוון שיש התנגדות בין קטיפה לקטיפה, אנא אל תניעו את הקליפ הנוהר בתדירות גבוהה, כדי לא לפגוע בקטיפה בקולב הקטיפה. אם אתה רוצה לשנות את מיקום הקליפים בקולב, פשוט הוציא את הקליפים וחבר אותם למיקום אחר . המסכים אינם מכוילים זהים, צבע הפריט המוצג בתמונות עשוי להראות מעט שונה מהאובייקט האמיתי.

מאפיינים

Item Type:
Hanger Clips
Material:
Flocking+Velvet
Color:
Black
Weight:
Approx. 159g / 5.6oz
Package List:
10 x Hanger Clips:
Note:
1. Because there is resistance between velvet and velvet, please do not move the flocking clip frequently, so as not to damage the velvet on the velvet hanger. If you want to change the position of the clips on the hanger, just take out the clips and connect them to another location.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:

מוצרים בקטגוריה