.

.

1001 יחידות 3/8 טבעות חזיר וערכת טבעת חזיר, 1000 יחידות טבעות חזיר מגולוונות וטבעת חזיר עם כפפות עמידות לחתוך

1001 יחידות 3/8 טבעות חזיר וערכת טבעת חזיר, 1000 יחידות טבעות חזיר מגולוונות וטבעת חזיר עם כפפות עמידות לחתוך

ILS 18.65

כמות
במלאי

*חבילה כולל : שלנו סט כולל 1000 יחידות 3/8" חזיר טבעות, מקצועי חזיר טבעת פלייר, וזוג לחתוך עמיד כפפות הם ארוזים היטב בקופסה. כלים אלה יעזרו לך לתקן את גידור או עבודות תיקון אחרות. חומר מוצר* : טבעת החזיר שלנו אשר הלסת עשויה פלדה באיכות גבוהה, חזקה ועמידה, יכולה ללחוץ בקלות על טבעות החזיר בצורת ד. טבעות החזיר עשויות פלדה מגולוונת עם קשיות גבוהה, לא קל לשבור אפילו בלחץ גבוה. *ידית רכה : פלייר טבעת החזיר אשר ידית מכוסה בגומי רך, יכול להביא לך חווית אחיזה נוחה. גם אם אתה עובד במשך זמן רב, אתה לא תרגיש עייפות. הכפפות הכלולות ישמרו על היד שלך מכאב. *קל לשימוש* : כלים אלה הם קל לשימוש, אתה יכול לבחור חזיר טבעת ולשים אותו לתוך חריץ של לסתות, ואז להחזיק את ידית ולחץ בחוזקה. כך תוכל להשלים את עבודת התיקון שלך. את טבעות הם לא קל רופף או להשיל ברגע מהודק. *יישום רחב* : שלנו חזיר טבעות ופלייר נהדרים עבור אוטומטי וריפוד רהיטים, כגון כלובי חיות מחמד, לולים, נקניק ובשר מארז, גידור תיקונים, מלכודות, ועוד. הם שימושיים מאוד בחיי היומיום שלנו. 1001 יחידות 3/8" טבעות חזיר וטבעת חזיר ערכת פלייר, 1000 יחידות טבעות חזיר מגולוונות וטבעת חזיר פלייר עם כפפות עמידות לחתוך לבנג 'י, כלובי חיות מחמד של בעלי חיים, שקיות, גידור ורהיטים מפרט : סוג מוצר : טבעות חזיר וטבעת חזיר סט פלייר גודל טבעת חזיר : 3/8" כמות : 1000 יחידות פירוט חבילה : טבעת חזיר פלייר על 1 3/8" טבעות חזיר על 1000 יחידות תכונת מוצר : סט שלם כולל טבעות חזיר, חזיר טבעת צבת, כפפות יכול לעזור שלך לעבוד על באנג ' י, בעלי החיים כלובי חיות מחמד, לצוד, גידור ורהיטים. עמיד פלדה עשה חומר להבטיח ארוך זמן שירות, אתה לא להחליף אותם לעתים קרובות. את פלייר נועד עם קפיץ, זה יכול להחזיק את חזיר טבעת על לסתות בחוזקה. רך ידית לספק נוח אוחז, להפחית מאמץ ולא מרגיש עייפות לשימוש זמן רב. *הערה : אם יש לך שאלות על המוצר שלנו, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנחנו אענה לך בתוך 12 שעות. מאחל לך חווית קנייה משביעת רצון.

מאפיינים

Product Type:
Hog rings and hog ring plier set
Hog ring size:
3/8''
Quantity:
1000pcs
Package Detail:
hog ring plier x 1:
3/8'' hog rings x 1000pcs:
Product Feature:
A complete set include hog rings, hog ring pliers, gloves can help your work on bungee, animal pet cages, bagging, fencing and furnitures.:
Durable steel made material ensure long time service, you will not replace them frequently.:
The plier is designed with spring loaded, it can hold the hog ring on the jaws tightly.:
Soft handle provide comfortable grips, reduce effort and will not feel fatigue for long time use.:
❤Note:
If you have any questions about our product, please feel free to contact us, we will answer you within 12 hours. Wish you have a satisfactory shopping experience.

מוצרים בקטגוריה