.

.

FOTGA DP3000 M1 PRO SUNSHADE BOX + סופגניות עבור אסדת מוט 15 ממ עקוב אחר פוקוס DSLR CANON MARK 5D II III 7D מצלמות וכו '.

FOTGA DP3000 M1 PRO SUNSHADE BOX + סופגניות עבור אסדת מוט 15 ממ עקוב אחר פוקוס DSLR CANON MARK 5D II III 7D מצלמות וכו '.

ILS 69.99

כמות
במלאי

תכנון אוניברסלי לכל מצלמות וידיאו ו- DSLRS ותקני תעשייה 15 מ"מ מוטות תומכים, מסילות מרכז למרכז מרחק 60 מ"מ הערכה כוללת דגל צרפתי אחד, ושני כנפי צד מתכווננות. ניתן למקם ולנעול את כל אחד משלושת הדפים ולנעול אותם כדי להתאים לאורכי מוקד שונים על ידי מתן כמות ההצללה המרבית מבלי להפריע לכיוון. עם תכונת התאמת גובה כך שניתן יהיה לכוונן את גובה תיבת המטה לפי גובה עדשת המצלמה. אתה יכול להתאים את הגובה עד 45 מ"מ. קבוצה של 4 טבעות "סופגניות" כלולות. (גודל בגודל 103 מ"מ, 76 מ"מ, 64 מ"מ, 51 מ"מ). על ידי התאמת אחת מהטבעות הללו, ניתן לחסום אור מאחור של קופסת המט, ולהשאיר רק את עדשת המצלמה בולטת דרך ו הסופגניות מעט גמישות, וארבעת הגדלים מתאימים כמעט לכל קוטר עדשות. חומר : עשוי מתכת ופלסטיק. תכנון אוניברסלי לכל מצלמות וידיאו ו- DSLRS ותקני תעשייה 15 מ"מ מוטות תומכים, מסילות מרכז למרכז מרחק 60 מ"מ. הערכה כוללת דגל צרפתי אחד, ושני כנפי צד מתכווננות. ניתן למקם ולנעול את כל אחד משלושת הדפים ולנעול אותם כדי להתאים לאורכי מוקד שונים על ידי מתן כמות ההצללה המרבית מבלי להפריע לכיוון. עם תכונת התאמת גובה כך שניתן יהיה לכוונן את גובה תיבת המטה לפי גובה עדשת המצלמה. אתה יכול להתאים את הגובה עד 45 מ"מ. קבוצה של 4 טבעות "סופגניות" כלולות. (גודל בגודל 103 מ"מ, 76 מ"מ, 64 מ"מ, 51 מ"מ). על ידי התאמת אחת מהטבעות הללו, ניתן לחסום אור מאחור של קופסת המט, ולהשאיר רק את עדשת המצלמה בולטת דרך ו הסופגניות מעט גמישות, וארבעת הגדלים מתאימים כמעט לכל קוטר עדשות. חומר : עשוי מתכת ופלסטיק. תיבת ה- FOTGA DP3000 Matte הזו (M1) היא מכשיר מקצועי המיועד באופן אוניברסלי להתאים לכל ה- DSLR והמצלמות וידיאו, והוא תואם לכל מערכת רכבות רגילה בתעשייה 15 מ"מ. תיבת המאט מספקת מספקת למשתמש בקרת תאורה מלאה ומונעת התלקחות בוהק ועדשות עם דגלי הצרפתים המתקפלים שלו וכנפי הצד המתכווננות. הוא כולל גובה מתכוונן כדי לענות על הצרכים השונים שלך לעדשה. הוא מעוצב במיוחד עבור מרבית מצלמות ה- DV עם עדשות רחבות זווית. עם מחיר תחרותי, תיבת מט זו תהיה הבחירה האופטימלית שלך. זה יאפשר מאוד את חייך הדיגיטלית. חבילה הכוללת : 1x Fotga DP3000 Matte Box (M1) 1 X דגל צרפתי 2x דגלים צדדיים 4x סופגניות (גודל בגובה 103 מ"מ, 76 מ"מ, 64 מ"מ, 51 מ"מ).

מאפיינים

מוצרים בקטגוריה