.

.

2 מארז 8 איקס 10 איקס .12 ברור אקריליק גיליונות, פרספקס תמונה מסגרת החלפה, חוזק השפעה גבוהה, מאוד תכליתי וקל משקל אקריליק זכוכית.

2 מארז 8 איקס 10 איקס .12 ברור אקריליק גיליונות, פרספקס תמונה מסגרת החלפה, חוזק השפעה גבוהה, מאוד תכליתי וקל משקל אקריליק זכוכית.

ILS 1.67

כמות
במלאי

2 מארז של 8"איקס 10" איקס 12 " של גיליון אקריליק, בחירה מצוינת עבור פרויקטים יצירתיים רבים כמו כל אקריליק, גיליון זה ניתן לחתוך בקלות, ניסור, קדח, מנותב, לחתוך לייזר, צבוע, משי משי, יצרו מפוברק. תוצרת ארצות הברית. סופר ברור : שלנו פרספקס גיליון הוא קריסטל ברור, לא צבע, אור עובר דרך בבירור, כך שניתן לראות דרך זה, הרבה כמו זכוכית. עמיד וקל : לפרספקס שלנו יש חוזק השפעה גבוה מאוד תוך מתן תחושה קלה במשקל. מאוד תכליתי : שלנו ברור אקריליק יכול לשמש עבור מספר היישומים כגון מסגרות תמונה, שילוט, מציג, אקווריום טנקים, מותאם אישית מקרי מחשב, חלונות, תחביבים ומלאכות, מותאם אישית אודיו, תלבושות, ועוד הרבה יותר. אוסמד היא חברה קטנה ופרטית שבסיסה בארצות הברית שדוחפת את עצמנו כל הזמן ליצור מוצרים שלא רק מקלים על מתח ומתח, אלא גם מקדמים פרודוקטיביות בחיי היומיום שלך. אנו שואפים לספק מוצרים באיכות מעולה שאינם שוברים את הבנק. גיליון אקריליק ברור שלנו עושה בדיוק את זה. שלנו מאוד תכליתי ברור פרספקס גיליונות יכול לשמש ביישומים רבים מתחביבים ומלאכות כל הדרך כדי תיקונים. בניגוד להרבה יריעות אקריליות בשוק, שלנו צלולה. לא תוכל להבחין בהבדל מזכוכית ופלסטיק. החברה שלנו היא חברה קטנה ופרטית שבסיסה בארצות הברית ואנו מחויבים לספק ללקוחותינו מוצרים איכותיים מתוצרת אמריקה. באמצעות חומרים תעשייתיים וצבאיים, המוקד העיקרי של אנחנועשה הוא כל הזמן לדחוף את עצמנו כדי ליצור מוצרים, לא רק להקל על המתח ואת הלחץ, אלא גם לקדם את הפרודוקטיביות בחיי היומיום שלך.

מאפיינים

מוצרים בקטגוריה