.

.

10 יחידות ארון פליז מוצק דלת תפוס כפול גלגל מתח מתח תפס תפס חומרה מתח מתכוונן RV עם ברגים לדלת ריהוט ארונות ארון ארונות

10 יחידות ארון פליז מוצק דלת תפוס כפול גלגל מתח מתח תפס תפס חומרה מתח מתכוונן RV עם ברגים לדלת ריהוט ארונות ארון ארונות

ILS 1.33

כמות
במלאי

【גודל מרחק כדור כפול : 23 מ"מ/0 קוטר החור : 4 מ"מ/0.16"; גודל מרחק חור בסיס : 37 מ"מ/1. לקבלת מידע נוסף, אנא עיין בתמונה שלנו לקבלת פרטי גודל נוספים. צבע הזהב הולך טוב עם הארונות שלך ומשלים את העץ שמסביב. 【מרחק כדור כפול בגודל : 23 מ"מ/0. קוטר החור : 4 מ"מ/0.16 "; מרחק חור בסיס גודל : 37 מ"מ/1. לקבלת מידע נוסף, עיין בתמונתנו לקבלת פרטי גודל נוספים. צבע מוזהב הולך טוב עם ארונותיך ומשלים את העץ שמסביב. 【אבטחה הוספה】 תפס תפיסת גלגל הכדור הארון מציע קישוטים ואבטחה נוספת. התקן תפסים ארונות בארונות שלך כדי לאבטח דלתות ומגירות. סגרו את הקבינט כך שהם לא יקלו לפתוח ולא ייפתחו מעצמם. הארון, הארון או הארון שלך יהיו מאובטחים בתפסים אלה. 【התקנה קלה】 לוכד כדור קטן, אך חזק מספיק כדי לשמור על הדלת סגורה בחוזקה. עם כדור מובנה בעמוס קפיץ כדי להציע אפשרות להגדיל או להקטין את המתח של המלכוד. ניתן להתקין תפסים ב 90 או 180 מעלות לפי היישום והעדפתך. בעזרת עבודת ההכנה מסמנים את המקום וקדחו את החור המתאים, וודאו כי הקפידו על היישור לבסיס וחלקי התפס. אתה יכול להתאים את הכוח והיניקה בבסיס במידת הצורך. 【יישום רחב】 בין אם אתה זקוק לארון מאובטח במטבח, במשרד או בחדר אחסון, ניתן להוסיף תפסים אלה ללא בעיות. החל על דלתות ריהוט שונות, כמו ארון, חדר שינה, ארונות ספרים, ארונות מטבח, חדרי אמבטיה וכו 'או ביצוע עבודות השיקום. 10 יחידות 42 מ"מ תפס דלת ארון פליז מוצק עם התאמה, התאמת חומרה לארון ארון ריהוט מפרט דלת : סוג : תפס דלת ארון גימור : חומר פליז מלוטש : פליז מוצק גודל : 42 x 8 מ"מ/1.3" (L*W) תכונות : תכונות : תכונות : פליז : תכונות : L*) : אומנות מעודנת ללבוש עמידה ועמידה בחומר פליז עיבוי מוצק עם צבע מתח מתכוונן צבע טוב עם מרבית הוראות ארון העץ : תקן את הבסיס מבפנים של הארון וסמן את הנקודות לחורי הברגים מקדחים את החורים והדק את הסימנים של הברגים ולקדוח שני חורים מתאימים לחלקים התפסים מהדקים את הברגים בתפס הערה : אנא הפוך את היישור לחלקים הבסיסיים והתפסים. עדיף שתוכל להשתמש בקלטת ובשליט כדי לסמן את המקום ולבצע את היישור. שימושים נהדרים : ניתן לראות את היישום שלהם בבית, במשרד ובחנות. והכרח בית אידיאלי.

מאפיינים

Type:
cabinet door latch
Finish:
Polished brass
Material:
solid brass
Size:
42 x 8mm/1.65 x 0.3(L*W)
Features:
Exquisite craftsmanship:
Wear resistant and durable:
Solid thickening brass material:
With adjustable tension ball:
Color goes well with most of the wooden cabinet:
Instruction:
Fix the base from the inside of the cabinet and mark the points for the screw holes:
Drill the holes and tighten the screws:
Mark and drill two proper holes for the latches parts:
Tighten the screws on the latch:
Note:
Please do make the alignment for the base and latch parts. It would be better if you could use the tape and the ruler to mark the place and make the alignment.
Great Uses:
You could see their application in home, office and shop. And ideal home necessity. Suitable for Cabinets, cupboard, closets, drawers, wardrobe door,windows,RV drawers, etc:
Package Contents:
10pcs x 42mm Double Ball Catch :
40pcs x Matching Screws:

מוצרים בקטגוריה