.

.

2 pcs סגסוגת אלומיניום חסינת חלודה M12 בולם זעזועים קדמי הידראולי לאופניים חשמליים קטנוע חשמלי

2 pcs סגסוגת אלומיניום חסינת חלודה M12 בולם זעזועים קדמי הידראולי לאופניים חשמליים קטנוע חשמלי

ILS 27.00

כמות
במלאי

יישום : בולם זעזועים קדמי הידראולי מתאים לאופניים חשמליים וקלנועית חשמלית, מה שמביא לך ניסיון מקצועי יותר החלפה אידיאלית : ביצוע מעודן והתאמה מושלמת כדי לענות על הצרכים שלך, ומאפשרת לך להחליף ישירות את הפגום המקורי. ביצועים : תכנון משודרג מבטיח יציבות ועמידות כוללת של בולם הלם, מעשי ואמין לשימוש. הוכחת חלודה : פני השטח מאמצים את תהליך הריסוס, משפר ביעילות את עמידותו של חלודה ומבטיח את התשלום הארוך בסביבות קשות. חוזק גבוה : בולם הזעזועים עשוי מסגסוגת אלומיניום, ולקפיץ יש קשיחות טובה יותר וקשיחות רבה יותר לעמוד במשקלים גדולים. יישום : בולם זעזועים קדמי הידראולי מתאים לאופניים חשמליים וקלנועית חשמלית, מה שמביא לך ניסיון מקצועי יותר. החלפה אידיאלית : ביצוע מעודן והתאמה מושלמת כדי לענות על הצרכים שלך, ומאפשרת לך להחליף ישירות את הפגום המקורי. ביצועים : תכנון משודרג מבטיח יציבות ועמידות כוללת של בולם הלם, מעשי ואמין לשימוש. הוכחת חלודה : פני השטח מאמצים את תהליך הריסוס, משפר ביעילות את עמידותו של חלודה ומבטיח את התשלום הארוך בסביבות קשות. חוזק גבוה : בולם הזעזועים עשוי מסגסוגת אלומיניום, ולקפיץ יש קשיחות טובה יותר וקשיחות רבה יותר לעמוד במשקלים גדולים. יישום : בולם זעזועים קדמי הידראולי מתאים לאופניים חשמליים וקלנועית חשמלית, מה שמביא לך ניסיון מקצועי יותר. הוכחת חלודה : פני השטח מאמצים את תהליך הריסוס, משפר ביעילות את עמידותו של חלודה ומבטיח את התשלום הארוך בסביבות קשות . חוזק גבוה : בולם הזעזועים עשוי מסגסוגת אלומיניום, ולקפיץ יש קשיחות טובה יותר וקשיחות רבה יותר לעמוד במשקל גדול . ביצועים : תכנון משודרג מבטיח יציבות ועמידות כוללת של בולם הזעזועים, מעשי ואמין לשימוש . החלפה אידיאלית : ביצוע מעודן והתאמה מושלמת לענות על הצרכים שלך, ומאפשרת לך להחליף ישירות את האחד הפגום המקורי. מפרט : פריט סוג : זעזוע קדמי הידראולי חומר חומר : ספיגת סגסוגת אלומיניום אורך : בערך : 200 מ"מ/7.87 גודל : גודל קוטר חור M12 : m12 : m12 חור : חור : חור : : קוטר חור : חור : חור : חור : חור : חור : חור : חור : קוטר חור : חור : : בערך : 6 מ"מ/0.23 פיקסינג חור מרחק : בערך : 50 מ"מ/1.96 עמדת הרכבה : קדמי שמאל ופנים ימין ימין : החלף את החלקים הפגומים והישנים המקורי לרשימת אופניים חשמליים ורשימת סקוטי -פיקאג 'חשמלית : 2 בולנוע זעזועים קדמי XHYDRALIC : 1.

מאפיינים

Item Type:
Hydraulic Front Shock Absorber
Material:
Aluminum alloy
Shock Absorption Length:
Approx
Thread Size:
M12
Threaded Hole Diameter:
Approx
Fixing Hole Distance:
Approx
Mounting Position:
Front left and front right
Application:
Replace the original damaged and old parts, better shock absorption performance applied to your car, effectively improve the overall driving comfort.
Application:
Fit for electric bicycle and electric scooter:
Package List:
2 xHydraulic Front Shock Absorber:
Notice:
1. Please allow slight error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:

מוצרים בקטגוריה