.

.

אמיץ שעות 6 חבילה לשתות צף חמוד בעלי החיים בריכה לשתות מחזיק סט לשימוש חוזר מתנפח לצוף כוס תחתיות לקיץ מסיבת בריכה, 6 פלמינגו.

אמיץ שעות 6 חבילה לשתות צף חמוד בעלי החיים בריכה לשתות מחזיק סט לשימוש חוזר מתנפח לצוף כוס תחתיות לקיץ מסיבת בריכה, 6 פלמינגו.

ILS 3.33

כמות
במלאי

קל משקל ועיצוב מתנפח הם נייד, נהדר לשמירה על המשקה שלך שימושי בבריכות, אמבטיות חמות, אגמים, אוקיינוסים ועוד יכול להיות מנופח באופן מלא בתוך 10 שניות, מאמץ ומהיר. מידות : כ 7 (18 סנטימטר) קוטר תחתון כאשר מנופח.כל מחזיק משקה מתנפח יכול להחזיק בערך פחית של 12 אונקיות - 15 אונקיות. עובד עם כמעט כל גודל משקאות, כך אתה תמיד יש שלך לשתות על ידי הצד שלך. יכול לשמור על איזון טוב, לא להתהפך. הטוב ביותר עבור שלך חוף מסיבת או הוואי ואאו, מסיבות תאגידים, חתונות, מסיבת יום הולדת ועוד. לא רק יכול לשמש עבור מחזיקי משקה הם יכולים גם להיות בריכה או צעצועי אמבטיה לילדים, מחזיקי פריטים קטנים אחרים או רק קישוטים קטנים וחמודים. מחזיקי כוסות יכולים להחזיק משקאות זקופים במים ולוודא שיש לכם כיף לצוף בבריכה עם המשקה שלכם, ליהנות מזמן המסיבה שלכם!מחזיקי משקאות מתנפחים חמודים יהפכו אותך למוקד הקהל. לשימוש חוזר וידידותית לסביבה : שלנו מחזיק כוס הוא יותר עמידות ועובי, כל חומר הם באיכות גבוהה. הם נמשכים זמן רב ויכולים לעשות שימוש חוזר פעמים רבות במסיבה. שתף יותר מגניב ומהנה עם המשפחה והחברים שלך! צרו סביבה מהנה המבחר הרחב שלנו של מתנפחים לבריכה מיועד לכם ליהנות בשמש! גודל מתנפח : 18 סנטימטר/7 אינץ (וו) חבילה כללה : 6 יחידות עלה זהב פלמינגו.

מאפיינים

מוצרים בקטגוריה