.

.

אין שום דבר שמן שיער-סרום שיער טבעוני חסר משקל לשיער מתולתל, מקורזל, פגום או יבש. החלקת אנטי תלתלים שיער טיפול בקרת מוצרים.

אין שום דבר שמן שיער-סרום שיער טבעוני חסר משקל לשיער מתולתל, מקורזל, פגום או יבש. החלקת אנטי תלתלים שיער טיפול בקרת מוצרים.

ILS 22.00

כמות
במלאי

מזין שיער שמן : לא שום דבר מאוד רגיש שיער שמן סרום הוא מפואר שמן כי לחות, נותן יפה ברק והופך שיער משיי רך שמן שיער בהיר מגיע בבקבוק משאבה של 50 מ ל/1. סרום שיער לשיער מקורזל : סרום החלקת שיער זה מאלף שיער מקורזל ומבטל תלתלים וטיסות. שמן לשיער מחייה שיער פגום יבש, מהווה בחירה מצוינת לשיער גלי, מתולתל וישר, לגברים ולנשים. לא לשקול שיער למטה : קל משקל שיער גמר שמן לא להפוך שיער שמנוני או לשקול אותו. שמן שיער חזק מספיק לשיער מקורזל מתולתל, אך קל מספיק לשיער עדין וישר. שמנים טבעיים מחליקים ומגנים : עמוסים במרכיבים מפנקים לשיער כמו שמני ארגן, חוחובה וקוקוס המזינים ומחליקים את השיער. שמן שיער הוא היפואלרגני, ללא ריח, ללא ריח, ללא גלוטן, ללא סויה, ללא פרבנים, ללא פתלטים, ללא צבע וצבע ,שמן שיער ללא סולפט, 100% טבעוני וללא אכזריות.שמן שיער הוא היפואלרגני, ללא ריח, ללא ריח, ללא גלוטן, ללא סויה, ללא פרבנים, ללא צבע וצבע ,שמן שיער ללא סולפט, 100% טבעוני וללא אכזריות. אפשרות בריאה יותר. אין שום דבר קו טיפוח השיער הוא לגמרי ללא כימיקלים מוסתרים כי הם מוסתרים תערובות ניחוח. האם ידעת שניחוחות יכולים להכיל עשרות כימיקלים שלא פורסמו עקב נוסחאות ניחוח קנייניות? זו הסיבה שאנחנו הולכים 100% ללא ניחוח. יש לך את הזכות לדעת בדיוק מה יש במוצרי היופי שבהם אתה משתמש!.

מאפיינים

מוצרים בקטגוריה