.

.

כלי צבת-2 יחידות מהדק גרם סוג ג-סוג נגרות נזיל פלדה קבוע תעשייתי חוזק חומרת כלי

כלי צבת-2 יחידות מהדק גרם סוג ג-סוג נגרות נזיל פלדה קבוע תעשייתי חוזק חומרת כלי

ILS 1.67

כמות
במלאי

זה כוח ג-מהדק יש קשיות גבוהה קליפ גוף, אשר הוא עמיד ללבוש וחלודה מהדק הג ' י לעיבוד עץ בעל חוט נגד החלקה של בורג עופרת ברמת דיוק גבוהה כדי להגדיל את חיי השירות. ארגונומיה בצורת חוסך עבודה מסתובב ידית עיצוב מפחית עבודה קושי. מהדק קבוע מסוג זה מיוצר בתהליך מרווה, כך שהוא יכול לעמוד בכוחות הברגה גבוהים. המהדק הוא לא קל לעוות וחלק ואינו לשפשף ידיים. מפרט : סוג פריט : גרם מהדקחומר : נזיל פלדהתהליך : הרווהמקסימום פתיחה : כ.7 רשימת חבילות : מהדק 2 גרם הערה : שים לב שהסוג החדש והסוג הישן של מוצר זה יישלח באופן אקראי, וודא שלא אכפת לך לפני ההזמנה.אם יש לך שאלות או חוסר שביעות רצון עם המוצרים והשירותים שלנו, אנא אל תהסס לפנות אלינו לפני שעזבתי את כל משוב אחר ואנו נחזור אליך תוך 24 שעות. אם אתה מוצא כי את סדר הוא פחות מ את מוצר, אתה צריך לפנות אלינו ראשון, ואנו הנפקה חוזרת לך בהקדם האפשרי כדי לספק לך את הטוב ביותר באיכות מוצרים ושירותים! תודה רבה לך על התמיכה ושיתוף הפעולה שלך! ! ! קניות שמחה~.

מאפיינים

Item Type:
G ClampMaterial
Process:
Quenching
Maximum Opening:
Approx. 118mm / 4.6in
Depth:
Approx. 70mm / 2.8in
Screw Diameter:
Approx. 13mm / 0.5in
Total Length:
Approx. 210mm / 8.3in
Width:
Approx. 120mm / 4.7in
Package List:
2 x G Clamp
Note:
Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.
If you have any questions or dissatisfaction with our products and services, please feel free to contact us before leaving any other feedback and we will get back to you within 24 hours. If you find that the order is less than the product, you need to contact us first, and we will reissue it to you as soon as possible to provide you with the best quality products and services! Thank you very much for your support and cooperation! ! ! Happy shopping~ :

מוצרים בקטגוריה